مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در نشست بصیرت افزایی کارکنان این ناحیه، عفاف و حجاب را تضمینی برای برقراری آرامش در جامعه عنوان کرد و با بیان نقش کلیدی زنان در این عرصه، زنان ایرانی را حافظان ارزش های اسلامی دانست.
کد خبر: ۹۰۳۵۴۷۲
|
۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۹

   به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد با بیان اینکه الگوی رفتاری و عملی زنان ما باید حضرت فاطمه زهرا(س)، حضرت فاطمه معصومه(س) و حضرت زینب(س) باشد، به پیشتازی زنان ایرانی در حفظ و اعتلای ارزش های اسلامی اشاره کرد و گفت: در طول تاریخ بخصوص در طول انقلاب اسلامی و پس از آن، زنان ایرانی همواره در کنار مردان، نقش آفرینی کرده و در عین حال سرآمد حجاب و عفاف بوده و در برابر بحث کشف حجاب، مقاومت کرده اند.

   وی افزود: جهان استکبار مخالف مقوله حجاب و عفاف است و در فرهنگ غرب، زنان و دختران به عنوان ابزاری برای کامجویی ها و تامین شهوات، مورد هجوم جسمی و روحی قرار می گیرند در حالیکه اسلام، نگاهی ویژه به زنان داشته و ارزش خاصی برای آنان قایل است.

حجاب و عفاف آرامش تضمین کننده آرامش جامعه است

    حجت الاسلام حسن امیرنژاد حجاب و عفاف را سبب تضمین آرامش جامعه دانست و مادران، همسران و دختران شهدا را الگوی عملی امروز زنان جامعه عنوان کرد.

   وی بیان کرد: دشمنان با برنامه های متنوع ایجاد بی بند و باری در صدد هجمه به فرهنگ اسلامی خانواده ها می باشند و باید هوشیارانه از گرفتاری خانواده های خود در دام این توطئه ها و برنامه ها، ممانعت کنیم.

   نشست بصیرت افزایی کارکنان به مناسبت ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها