مدیر مکتب‌القرآن الکریم دهاقان در گفت وگو با «بسیج»:

ضرورت توجه مذهبیون به فضای مجازی نباید اجازه سوءاستفاده دشمنان از این فضا را داد

مدیر مکتب‌القرآن الکریم دهاقان وعضوشورای عالی قرآن با بیان اینکه فضای مجازی برای تبلیغ و گسترش قرآنی و ترویج معارف دین یک فرصت است، گفت: اگر مذهبیون از این فضا استفاده درست نکننددشمنان از این فضا سوء می‌کنند.
کد خبر: ۹۰۳۵۴۲۹
|
۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، سید امیرحجازی باگفتگو باخبرگزاری بسیج با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون اهمیت فضای مجازی، اظهار کرد: اهمیت فضای مجازی به اندازه اهمیت انقلاب اسلامی است و برای گسترش مشارکت مردم در فعالیت های مستقیم و غیرمستقیم قرآنی در این فضا بسیار اثرگذار است.

مدیر مکتب‌القرآن الکریم دهاقان، با بیان اینکه فضای مجازی امروز زبان نسل جوان است، تصریح کرد: جوانان امروز بسیاری از اطلاعات خود را از این فضا کسب می‌کنند و به همین خاطر امروز دشمن از ابزار فضای مجازی برای نفوذ درجوانان استفاده می کند.

وی با بیان اینکه باتوجه به سوره انفال آیه60، قرآن به مومنان می گوید در مقابل دشمن هر چه می‌توانید ابزار و امکانات آماده کنید، عنوان کرد: باید جوانان از این فضا برای تبلیغ و ترویج فرهنگ و معارف قرآن و اهل بیت (ع) استفاده بهینه کنند.

حجازی با بیان اینکه امروز فضای مجازی به عنوان یک ابزار در دسترس همه به ویژه جوانان است، گفت: این ابزار نه هزینه زیادی دارد و نه زمان بر است.

مدیر مکتب‌القرآن الکریم دهاقان افزود: تکنولوژی درحال پیشرفت است و ما نمی توانیم با آن مخالفت کنیم، شرایطی پیش آمده که ما نیز باید از آن استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: اگر مذهبیون از این فضا استفاده درست نکنند افرادی که قصد و نیتشان تخریب و ضربه زدن به مذهب و دین است، از این فضا سوء می‌کنند.

حجازی با بیان اینکه فضای مجازی برای تبلیغ و گسترش قرآنی و ترویج معارف دین یک فرصت است، تاکید کرد: نباید بگذاریم درفضای مجازی کار باطل انجام شود و با حضور پررنگ همه مردم باید فضای مجازی را از حق پرکرد.

مدیر مکتب‌القرآن الکریم دهاقان، خاطرنشان کرد: امروزه دشمنان ومستکبران با قصد شیطانی به دنبال ارائه و رواج باورها و رفتارهای انحرافی هستند و با هدف های بسیاری از این فضا بهره برداری می کنند، پس باید باتوجه به بیانات مقام معظم رهبری تمام تلاش خود را به کار گیریم ونیروهای مؤمن و انقلابی این میدان را خالی نکنند.

ارسال نظرات