خبرهای داغ:
به مناسبت کنگره 2000شهید خراسان جنوبی

مسابقات استانی ووشو برگزار شد/ 9مدال حاصل کار ووشوکاران خضری دشت بیاض

شش طلا، دو نقره و يك برنز حاصل كار ووشو كاران شهر خضري دشت بياض در مسابقات استانی که به مناسبت کنگره 2هزار شهید خراسان جنوبی برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۵۴۱۷
|
۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶

اکبری مسئول باشگاه ستارگان و بنیانگذار ووشو در خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با بیان اینکه تعداد 12 نفر از ووشوکاران خضری دشت بیاض به مسابقات استانی اعزام شدند و توانستند شش طلا، دو نقره و یک برنز کسب کنند گفت: ما می توانستیم بیشتر از این تعداد به مسابقات استانی ووشو کار اعزام کنیم اما به علت نداشتن وسیله ایاب وذهاب مجبور بودیم تعداد 12نفر را به مسابقات ببریم.

وی افزود: در این دوره از مسابقات در 4رده نونهال، نوجوان، جوان، بزرگسال ووشوکاران خضری دشت بیاض شرکت کردند که مصطفي افروزيان، امين انصاري، مجيد سديدي ، علي حاتمي، حسین گیلاسی و رضا قلي زاده مدال طلا، علي افروزيان و ايليا ميامی مدال نقره وعلی زنگويي مدال برنز را در این مسابقات از آن خود کردند.

ووشوکاران گلایه های خود را این طور مطرح کردند:  در این مسابقات بدون کوچکترین حمایت از سوی مسئولین شهر وشهرستان شرکت کردیم حتی یکی از ارگانها قول وسیله ایاب و ذهاب دادند که متاسفانه موقع اعزام از دادن وسیله خودداری کردند و با وسیله شخصی خود را به مسابقات رساندیم.

در این خصوص خبرنگار بخش نیم بلوک گلایه ووشو کاران خضری دشت بیاض را به حوزه شهید باهنر خضری دشت بیاض رساند.

"طیبی" جانشین فرمانده حوزه شهید باهنر خضری دشت بیاض با تقدیر از زحمات بی دریغ ووشو کاران خضری دشت بیاض که بمناسبت کنگره 2000شهید خراسان جنوبی اعزام شده بودند گفت: این تیم از طرف این نهاد به استان اعزام شده بود که این نهاد سه روز قبل از برگزاری مسابقات چندین بار با مسئول تیم ووشو کاران تماس گرفته شده بود تا برای بیمه و حکم وسایل نقلیه از سپاه همکاری لازم را داشته باشد.

وی ادامه داد: اما متاسفانه مسئول تیم روز پنج شنبه روز برگزاری مسابقات ساعت 10صبح به این نهاد برای پیگیری کارهای مربوطه مراجعه کرده است که بازهم این نهاد تمام سعی خود را برای وسیله ایاب و ذهاب بکار گرفت.

وی افزود: وسایل ایاب وذهاب سپاه باید دو یا یک روز قبل از جابجایی به شهر دیگر پروسه اداری خود را طی کند که متاسفانه وسیله ایاب و ذهاب به این تیم داده نشد ولی بازهم حوزه شهید باهنر هم برای بیمه اقدام کرد و نیز گفته شد که با وسیله دیگر هم بخواهید به مسابقات اعزام شوید هزینه رفت وآمد را حوزه شهید باهنر تقبل می کند.

وی نیز گفت: این نهاد برای تجلیل از این افراد هم برنامه ای را در دستور کار خود قرار داده است.

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها