فرمانده سپاه ناحیه ورامین: اجتماع بزرگ «حافظان حریم خانواده» در ورامین برگزار می شود

سرگرد سعید تاجیک :بحث حجاب در جامعه کم رنگ شده است

کد خبر: ۹۰۳۵۴۱۳
|
۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱

سرگرد سعید تاجیک :بحث حجاب در جامعه کم رنگ شده است

به گزارش خبرگزاری بسیج استان تهران :سرگرد تاجیک بیان داشت: دشمنان انقلاب اسلامی ایران که یک انقلاب الهی و مردمی است به این نتیجه رسیده‌اند که دیگر نمی‌توان از طریق مرزهای زمینی، اقتصادی و سیاسی به ملت ایران ضربه بزنند و درصدد ضربه زدن به باورها و اعتقادات دینی و مذهبی افراد هستند.

وی با بیان اینکه بی‌حجابی یک نوع دام است که توسط دشمنان برای نسل جوان ما گسترده شده است، تصریح کرد: کاهش میزان مفاسد اجتماعی، حفظ ارزش‌های انسانی، مصونیت زنان در جامعه، تقویت بنیان‌های خانواده و اعتلای جایگاه و منزلت زن در جامعه از جمله آثار حجاب و عفاف است.

 

فرمانده سپاه با بیان اینکه بحث حجاب در جامعه کم رنگ شده است، ادامه داد: متأسفانه امروزه با رواج فضای مجازی پرده در بسیاری از مسائل اجتماعی فرو ریخته و تهاجم فرهنگی دشمن توانسته برخی از جامعه زنان و دختران را تحت تأثیر قرار داده است.

وی افزود: آنچه مورد تأیید است متأسفانه فضای مجازی و ماهواره و ابزارهای دشمن بر روی برخی خانواده ها تأثیر گذاشته است وظیفه ما جلوگیری ازفروریختن موضوع مهم عفاف و حجاب در خانواده است و با اتخاذ برنامه های نوین و ابتکار بتوانیم در این مهم گام های مثبتی برداریم.

تاجیک گفت: سپاه برنامه های مختلف را در سطح شهرستان توسط حوزه های مقاومت بسیج وپایگاه بسیج علیه جنگ نرم برگزار می کند. 

فرمانده سپاه ناحیه ورامین با اشاره به برنامه‌های سپاه ناحیه ورامین تصریح کرد: از جمله این که به مناسبت هفته عفاف و حجاب برنامه‌های مختلفی پیش‌بینی شده که در این زمینه توسط حوزه های مقاومت وپایگاه بسیج خواهران به منظور تبیین جایگاه حجاب و عفاف انجام خواهد گرفت

وی همچنین برپایه ای یک نمایشگاه عفاف و حجاب به نام حریم ریحانه د رمیدان امام خمینی (ره)به مدت یک هفته برقرارمی باشد ووبرنامه خاص سطح شهرستان برگزاری اجتماع بزرگ مردمی حافظان حریم خانواده در روز یکشنبه ساعت18:30 مورخ 24/4/97 د رمیدان امام خمینی (ره) میباشد که شرکت دراین مراسم برای همه عموم آزاد میباشد

ارسال نظرات