خبرهای داغ:
استاندار قزوین در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی گفت:دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تولیدکننده از جمله موانع پیش روی بخش تولید است که منجر به نگرانی کارآفرینان می شود لذا برای حمایت از تولید این قانون نیازمند اصلاح است.
کد خبر: ۹۰۳۵۳۸۸
|
۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، عبد المحمد زاهدی در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که در استانداری برگزار شد اظهار داشت: متاسفانه در کشور ما هر کسی ساز خود را می زند و کسی ساز جمهوری اسلامی را نمی زند تا مشکلات کمتر شود.
وی با انتقاد از آیین نامه محدودیت استقرار صنعت در شعاع ۱۲۰ کیلومتری بیان کرد: یک زمانی فاصله زمینی مبنای قانون بوده و سرمایه گذاران برای فعالیت خود مجوز گرفته اند و امروز شعاع هوایی را مبنا قرار داده ایم و با این کار روند طرح توسعه واحدها متوقف می شود.
استاندار قزوین تصریح کرد: وقتی یک متقاضی سرمایه گذاری از دولت و مسئولان اجرایی مجوز می گیرد دیگر منطقی نیست پس از چند سال برایش مشکل ایجاد کنیم و در شرایط سخت تولیدی امروز بازهم تولیدکننده را نگران کنیم.
زاهدی اضافه کرد: قرار نیست هر وزیر و مسئول ارش کشوری ساز خود را بزند و در استانها با مشکل مواجه شویم و هیچ کجای دنیا وقتی مجوزی دادند دوباره آن را تغییر نمی دهند اما گویی در کشور ما شرایط متفاوت است.
وی بیان کرد: با اختیار تام اعلام می کنیم که هر قراردادی در بخش صنعت منعقد شده به آن پیابند هستیم و نمی گذاریم فشار بیشتری به ابلاغیه های غیرکارشناسی به تولیدکننده وارد شود.
استاندار قزوین یادآور شد: در همه جای دنیا مالیات ارزش افزوده از مصرف کننده دریافت می شود اما در ایران از تولید کننده و این قانون باید اصلاح شود تا نگرانی کارآفرینان برطرف شود.
زاهدی تصریح کرد: باید در استان با همکاری همه دستگاهها مشکلات تولید را کاهش دهیم و عزم جدی همه ما رونق فضای کسب و کار است.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها