خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه سپاه هندیجان گفت:درراستای حفظ انسجام وارتقای توان مهارت های دفاعی ،رزمی و امنیتی بسیجیان و آمادگی مقابل با توطئه های دشمنان به همین منظور برنامه فراخوانی گردان بیت المقدس شهید سهراب محبعلی با همکاری حوزه مقاومت بسیج شهید مزارعی و پایگاههای مقاومت هندیجان برگزارشد.
کد خبر: ۹۰۳۵۲۱۴
|
۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۴

سرهنگ دوم پاسدار مرتضی عجم دشتی در شامگاه جمعه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد:بسیجیان با توان قوا پشتیبان ولایت فقیه ودر کنار مردم هستند و با جان و دل در مقابل تمام تهدیدات و توطئه های دشمنان اسلام مبارزه و ایستادگی می کنند وبا قدرت و ایمان به خدا و با الگو پذیری از حماسه بزرگ کربلا پاسخ های کوبنده ایی می دهند.

وی افزود:فراخوانی گردان بیت المقدس شهید سهراب محبعلی با هدف ارتقای تاکتیک های رزمی و دفاعی و ارتقاء توان بصیرت همراه با ساماندهی بسیجیان گردان با برنامه های متنوع برگزار شد.

وی بابیان اجرای کلاس های متنوع آموزشی گفت:کلاس های آموزشی شامل عقیدتی وماموریت های دفاعی ،امنیتی و امدادنجاتی با بهترین کیفیت و بااستفاده از مربیان توانمندبسیجی عضو گردان بیت المقدس همراه با نماز جماعت مغرب و عشا ء با حضور پرشور بسیجیان برگزار شد.

غمم دشتی فرمانده ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد:بسیجیان گردان در تمام شرایط با لبیک یا امام حسین (ع)ولبیک یا امام خامنه ایی از اهداف ،دستاوردهاوآرمان های امام راحل و انقلاب وشهدا جان برکف دفاع و پشتیبانی می کنند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها