خبرهای داغ:
شهید فتح الله دهخدا فرزند قدمعلی در تاریخ۱۳۳۸/۰۴/۰۳در حسن آباد متولد و در تاریخ ۴ دی ماه ۱۳۶۸ به فیض شهادت نائل گردید.
کد خبر: ۹۰۳۵۲۱۰
|
۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فلاورجان ، در آستانه برگزاری کنگره ملی سرداران و یک هزار و چهارصد شهید خط شکن شهرستان فلاورجان مراسم شهید  آبروی محله گرامیداشت فرمانده شهید فتح الله دهخدا در شهر ابریشم  محله حسن آباد از توابع شهرستان  فلاورجان  برگزار شد.

مراسم شهید آبروی محله گرامیداشت فرمانده شهید فتح الله دهخدا با حضور پرشور مردم شهید پرو و مسئولین شهرستان شهدای خط شکن برگزار شد.

شهید فتح الله دهخدافرزند قدمعلی در تاریخ۱۳۳۸/۰۴/۰۳در حسن آباد متولد و در تاریخ ۴ دی ماه ۱۳۶۸  به فیض شهادت نائل گردید.

 فرازی از وصیت نامه شهید فتح الله دهخدا

پدرومادرم ، برادرم وخواهرم و خانواده ام از شما می خواهم که قبل ازآنکه برای من عزادرای کنید و قبل از آنکه تشریفات بجای آورید تبلیغ کنید سپس بگذارید بفهمند برای چه به جبهه رفتم و برای چه کشته شدم و در مقابل دشمنان چنان سخت و استوار و مقاوم باشید که لرزه به اندام آنان بیفتد. دیگر خواهشی که از برادران هم میهنم و پدر و مادر و برادر و خواهرانم دارم اینست که سد راه فرزندان نشوید بگذارید به جبهه بروند بگذارید بروند اسلحه بر زمین افتاده شهیدان را بردارند و با دشمن مقابله کنند . بگذارید بروند اسلحه شهیدان روی زمین نماند، نگذارید اسلحه شهیدان خاک بگیرند، نگذارید لوله اسلحه شان سرد شود نگذارید روغن اسلحه شان خشک شود و الله مسئولید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها