دکتر خورشیدی مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران ، تحول و ارتقای سطح ارائه خدمات درمانی و رفاهی به بیماران را از اهداف طرح هتلینگ نام برد که در طول یک سال تا کنون پنج بیمارستان تامین اجتماعی مازندران با 11 میلیارد تومان اعتبار مشمول طرح هتلینگ شدند.
کد خبر: ۹۰۳۵۱۹۷
|
۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، دکتر خورشیدی مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران ، تحول و ارتقای سطح ارائه خدمات درمانی و رفاهی به بیماران را از اهداف طرح هتلینگ نام برد که در طول یک سال تا کنون پنج بیمارستان تامین اجتماعی مازندران با 11 میلیارد تومان اعتبار مشمول طرح هتلینگ شدند.

استاندار مازندران در این افتتاحیه با مثبت ارزیابی کردن روند رو به توسعه فعالیت های درمانی در استان ، اراده استانی برای اجرای طرح توریست سلامت و درمان در مازندران راجدی خواند.

محمودی مدیرکل تامین اجتماعی مازندران ، ارائه 20 نوع خدمات به 58 درصد جمعیت تحت پوشش تامین احبماعی مازندران را از افتخارات این سازمان دراستان اعلام کرد .

امروز همچنین با حضور استاندار مازندران طرح جدید سی تی اسکن بیمارستان ولی عصر قائم شهر با دومیلیارد تومان اعتبارافتتاح و بهره برداری شد.

یاد آور می شود طرح توسعه و ارتقای هتلینگ بیمارستان ولیعصر قائمشهر در بهمن ماه سال گذشته نیز با حضور وزیر تعاون ،کار واموراجتماعی به بهره برداری رسیده بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها