خبرهای داغ:

اردوی صحرایی قائمیون در سمنان برگزار شد

با حضور سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه استان سمنان؛ اردوی صحرایی قائمیون در سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۵۱۷۰
|
۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، اردوی صحرایی قائمیون در سمنان برگزار شد.

فرمانده سپاه قائم ال محمد (عج) استان سمنان با حضور در اردوی صحرایی قائمیون از نیروهای حاضر در این اردو سان دید .

سردار حسن زاده  در فضایی سرشار از عطر ایثار رزمندگان هشت سال دفاع مقدس ورزمندگان مدافع حرم  قدرت نظام اسلامی را  سرشار از قدرت ایمان مردمش برشمرد.

فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان با اشاره به تلاش ملت از بدو انقلاب تاکنون خاطر نشان کرد: در برابر فتنه هایی که دشمنان کینه توز ما در سر می پرورانند فقط قدرت ایمان ومقاومت است که چون سدی مقاوم ایستادگی می کند .

سردار حسن زاده  که در جمع نیروهای تیپ 12 وگردانهای امام حسین (ع) این یگان سخن می گفت : با اشاره به سالهای دفاع مقدس گفت هر بار که در جمع  پاسداران وبسیجیان قرار می گیرم صفا وصمیمیت سالهای ایستادگی  در برابر مستکبران برایم تداعی می شود .روزهایی که در جبه ها همه با یک لباس ودر صفوفی به هم فشرده درسی به دشمن دادیم تابداند ما در خصوص عزتمان با احدی شوخی نداریم.

سردار حسن زاده در ادامه  خطاب به بسیجیان گردانهای امام حسین (ع)با اشاره به قدرت ایمان به عنوان مهمترین حربه در برابر دشمنان گفت: خداوند متعال به ما منت نهاده  وما را خدمت گذار مردمی نجیب کرده است که بسیج  از بطن آن جوانه زده وریشه در باورهای ملتمان دارد .آنچه امروز کشورهای مستبد وظالم در فکر آنند تجهیز  نظامیست در حالی که جوانان ما در سایه قدرت ایمان خود را به دانش روز نیز تجهیز کرده اند بدون آنکه اقتداروعزتشان خدشه دار شود .

وی تصریح کرد:  یگانهای رزمی ما روز به روز آماده تر می شوند تا دشمن بداند ما لحظه ای چشم از آنان بر نمی داریم وهر حرکت اشتباهی از سوی آنان را با مشت پولادین پاسخ خوایم داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها