"جشن مدافعان حریم خانواده "در پارک ملت سرخه با همکاری حوزه مقاومت بسیج خواهران سرخه، سپاه ناحیه شهرستان سرخه و واحد خواهران هیئت عشاق الحسین(ع) سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۵۱۶۷
|
۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سرخه، "جشن مدافعان حریم خانواده "در پارک ملت سرخه با همکاری حوزه مقاومت بسیج خواهران سرخه، سپاه ناحیه شهرستان سرخه و واحد خواهران هیئت عشاق الحسین(ع) سرخه برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام مهدی اشرف مربی صالحین شهرستان سرخه گفت: در جامعه بشری دو مبنا داریم یکی اینکه بنیان جامعه بشری فرد است که جامعه غربی برآن تکیه دارد و می گوید فرد باید حداکثر آزادی را در جامعه داشته باشد و دیگری جامعه اسلامی است یعنی زندگی انسان درآن باید براساس برنامه ای خداوند به ما داده صورت گیرد که پایه و بنیان جامعه اسلامی خانواده است؛ یعنی وقتی خانواده اصل شد تمام قوانین و معیارهای فضای جامعه به سمت حفظ خانواده می رود.

وی افزود: نوع پوشش، رفتار و تعامل بین همه افراد بایدبه گونه ای باشد که محور جامعه اسلامی که خانواده است حفظ شود؛ که قطعاً حفظ عفاف و حجاب ملکه پاکدامنی است و مخصوص مردان و زنان می باشد و حفظ این دو اصل به پایداری بنیان خانواده کمک می کند.

این مربی ادامه داد: در تمام جوامع بشری حفظ اصل حجاب معقول و منطقی بوده است و در جامعه اسلامی اصل خانواده است.

وی با اشاره به تلاش غرب برای محدودیت جلوه دادن حجاب، بیان داشت: متفکران غربی در تلاش هستند تا حجاب را محدودیتی معرفی کنند که جلوی دست و پای زن را می گیرد؛ اما زمانی که شما با حجاب خود موفقیت هایی را کسب می کنید تمام اهداف دشمن را در جهت نابودی و تضعیف حجاب صورت گرفته را نابود می کنید و شما با این کار خود جهاد می کنید در راه خدا و با حجاب خود صفات المتقین می شوید.

اشرف تصریح کرد: سوره فرقان به ما یاد داده که خداوند همسر و فرزندانمان را نورچشم ما و امام المتقین ما قرار بده؛ امام المتقین یعنی راه را برای بقیه باز کردن یعنی؛ بعضی با صبر و مقاومت به دیگران جرأت می دهند برای انجام کاری و شما با حفظ حجاب خود امام المتقین برای دیگران شده اید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها