خبرهای داغ:
امام جمعه سلماس گفت: عدم برنامه ریزی صحیح در قطعی برق مردم را دچار مشکل کرده است.
کد خبر: ۹۰۳۵۱۰۱
|
۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام سید محمد موسوی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه سلماس با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار داشت: با برنامه ریزی صحیح و اصولی می توان در مصرف انرژی صرفه جویی کرد.
وی با اشاره به لزوم توجه مسئولین به مشکلات مردم افزود: مردم از قطعی‌های برنامه ریزی نشده برق گلایه دارند و نگران آسیب به لوازم خانگی‌شان هستند؛ لذا مسئولین اداره برق در شهرستان و استان در خصوص مدیریت صحیح خاموشی ها در سطح شهرستان اقدامات لازم را انجام دهند.
امام جمعه سلماس گفت: مصرف بالای برق و آب در کشور ما با توجه به گرمای هوا نگران کننده است و خانواده‌ها حتما باید در مصرف بهینه آب و برق تدابیر لازم را برای خانواده‌شان اتخاذ کنند تا هیچ خانواده‌ای بی برق و آب نباشد.
وی با اشاره به احادیث نبوی و معصومین درباره صرفه جویی و دوری از هرگونه اسراف تصریح کرد: خاموش کردن لامپ های اضافی و مصرف حداقل آب در شستشو و استحمام و نیز توجه به نکات صرفه جویی در مصرف آب و برق باید توسط مردم جدی گرفته شود.

این مسئول همچنین با اشاره به هفته عفاف و حجاب، گفت: حضرت معصومه(س) از جایگاه والای معنوی در اسلام برخوردار بوده و دختران با الگو قرار دادن ایشان، ویژگی های شجاعت، حجاب، پاکدامنی، عفیف بودن، اقتدار و خصوصیات اجتماعی را فرا می گیرند.

وی افزود: دختران ایران اسلامی در جامعه امروزی که با مشکلات و هجمه های نفوذی دشمنان مواجه هستند می توانند با الگو قرار دادن خصوصیات فراوان حضرت معصومه (س) در زندگی خود موفق باشند.

انتهای پیام

ارسال نظرات