نشست بصیرتی با حضور مسئول بازرسی و سیاسی سپاه ناحیه امام سجاد (ع) ، فرمانده ، اعضای شوراء و دیگر مسئولین حوزه 220 حضرت هاجر (س) برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۵۰۹۹
|
۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، نشست بصیرتی با حضور مسئول بازرسی و سیاسی سپاه ناحیه امام سجاد (ع) ، فرمانده ، اعضای شوراء و دیگر مسئولین حوزه 220 حضرت هاجر (س) برگزار شد.

پاسدار مولایی مسئول سیاسی ناحیه سخنان خود را با صحبت درباره (FATF) که یک سازمان بین دولتی بوده و وظیفه آن مبارزه با پول شویی است آغاز کرد.

نشست بصیرتی اعضای شورای حوزه 220 حضرت هاجر (س) برگزار شد
همچنین علت اصلی برخی مشکلات جامعه را فضای مجازی و تغییرات ایجاد شده در سبک زندگی مردم دانست و یادآور شد که این تغییرات منشا مجازی دارد.


وی افزود: شبکه های اجتماعی شاید در وحله اول اجتماعی به نظر برسند ولی در ادامه میتوانند جنبه سیاسی داشته باشند، به سمت جرم و خشونت حرکت کنند، سطح خشونت در جامعه را افزایش دهند و باعث اشاعه قانون شکنی شوند.

نشست بصیرتی اعضای شورای حوزه 220 حضرت هاجر (س) برگزار شد


در ادامه این جلسه ، پاسدار عزیزی مسئول بازرسی ناحیه امام سجاد (ع) ضمن تایید سخنان مولایی یکی از مهمترین اهداف استکبار جهانی به ویژه آمریکا از شبکه‌های مجازی را قرار دادن بخشی از مردم کشورها در برابر سیاستهای کشور خود دانست و گفت: مسئولان باید در ارتباط با نفوذ دشمن، با برنامه‌ریزی دقیق به پیشگیری از این اقدامات دشمن بپردازند.


وی یکی از مهمترین جنبه‌های تهاجم دشمنان را نفوذ در عرصه‌های فرهنگی و سیاسی و عرصه‌های مختلف دیگر دانست و گفت: نفوذ دشمن خطر بسیار مهمی است که باید سعی کنیم کشور را در برابر این نفوذ بیمه کنیم.


لازم به ذکر است در پایان حکم فرماندهی حوزه ۲۲۰ به سرکار خانم آدینه اعطا گردید.

 

 

خبرنگار بسیجی : بهرامی

ارسال نظرات