امام جمعه بوشهر تنها راه برای برون رفت در عرصه‌های مختلف را توجه و عملیاتی شدن هدایت‌های مقام معظم رهبری و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی برشمرد.
کد خبر: ۹۰۳۵۰۷۲
|
۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری در جمع نمازگزاران جمعه بوشهر با بیان اینکه مردم از گرانی‌های کاذب موجود در بازار مصرف کالاهای مختلف در رنج هستند، اظهار داشت: باید نظارت بر بازار گسترش یابد و قیمت‌ها کنترل شود همچنین نباید اجازه داد که از وضعیت بازار سوء استفاده شود.

وی با تاکید بر اینکه گرانی برخی کالاها با عقلانیت اقتصاد سازش ندارد، افزود:  باید در این دوران سخت همه برای حل این مشکلات همکاری کنند؛ خدمات مسئولان به مردم نیز باید افزایش یابد تا مردم احساس کنند مسئول برای خدمتگزاری فعالیت می‌کند نه اینکه فرصتی برای ریاست است.

 نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه تلاش‌های مسئولان برای کمک‌رسانی به مردم و رفع مشکلات جامعه قابل تقدیر و تشکر است،  خواستار توجه بیشتر مسئولان برای خدمات‌رسانی بهتر به مردم به ویژه در موضوع مربوط به کم‌آبی شد.

وی در ادامه با بیان اینکه  برجام اروپایی‌ها همانند برجام آمریکایی بی فرجام ماند، تصریح کرد: برخی‌ها تصور می‌کردند با خروج آمریکا از برجام می‌توان با اروپا تعامل کرد و به برجام ادامه داد اما با ارائه بسته پیشنهادی اروپا مشخص شد که این کشورها با آمریکا در یک اردوگاه تربیت می‌شوند و حضور دارند چراکه اردوگاه غرب در پی منافع سودجویانه خود هستند.

آیت‌الله صفایی‌بوشهری با اشاره به جنگ اقتصادی و راه‌های مقابله با این موضوع خاطرنشان کرد: عملیاتی شدن هدایت‌های مقام معظم رهبری و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی در عرصه‌های مختلف به ویژه در جنگ اقتصادی کنونی است.

 وی در ادامه حجاب و عفاف را دارای اهمیت بسیار زیادی دانست و گفت: فرهنگ عفاف و حجاب باید به منظور صیانت از زنان و بانوان در سطح جامعه گسترش یابد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تصریح کرد: غرب برای تهاجم فرهنگی و ترویج بی‌حجابی و بی‌عفافی در جامعه بسیار تلاش می‌کند و به دنبال ترویج فرهنگ ابتذال در جامعه بوده و در این راستا از همه ابزار و ظرفیت‌ها استفاده می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات