امام جمعه یزد:

تکیه به ظرفیت‌های داخلی؛گره‌گشای کشور در زمینه اقتصاد/ تلاش در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی و تقویت تولید داخلی

امام جمعه یزد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به اینکه در داخل کشور از ظرفیت‌های بسیار بالایی برخوردار هستیم اظهار داشت: موضوعی که امروزه می‌تواند گره‌گشای کشور در زمینه اقتصاد باشد، استفاده و تکیه به ظرفیت‌های داخلی است.
کد خبر: ۹۰۳۵۰۵۹
|
۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یزد با اشاره به اینکه در داخل کشور از ظرفیت‌های بسیار بالایی برخوردار هستیم اظهار داشت: موضوعی که امروزه می‌تواند گره‌گشای کشور در زمینه اقتصاد باشد، استفاده و تکیه به ظرفیت‌های داخلی است ما باید در کنار مردم و با استفاده از ظرفیت‌های بسیاری که در جامعه وجود دارد نسبت به رفع مشکلات اقتصادی و تقویت تولید داخل اقدام کنیم تا وابستگی ما به غرب سبب نشود که آنها بتوانند ما را اذیت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد افزود: مسئولان باید با تقویت برنامه‌هایی که در راستای حمایت از کالای داخلی دارند زمینه رفع مشکل تولید و اشتغال را برطرف کنند.

ناصری یزدی با انتقاد از برخی افراد که در چنین شرایطی اقدام به سوء استفاده می‌کنند تصریح کرد: برخی افراد در چنین شرایط اقتصادی کشور، اقدام به انبار کردن اجناس خود برای گران‌تر فروخت آن می‌کنند که حتما باید مسئولان جلوی این چنین اقداماتی را با جدیت بگیرند.

امام جمعه یزد با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران بر پایه هیهات من الذله و استقلال به وجود آمده گفت: خداوند متعال به هیچ عنوان به ما اجازه نداده که به ظالمان تکیه کنیم و به آنها امید داشته باشیم و تنها چیزی را که خداوند به هیچ عنوان به ما اجازه نمی‌دهد این است که عزت خود را به دیگران بفروشیم و ذلیل ظالمان شویم.

وی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام و انقلاب هم نمی‌توانند وجود چنین روحیه‌ای را تحمل کنند بیان کرد: دشمنان فهمیده‌اند که دین و مکتب اهل بیت(ع) این روحیه را به مردم ایران داده و به همین دلیل هم سعی در نابود کردن این روحیه به وسیله جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دارند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد خاطرنشان کرد: امروز برای اینکه بتوانیم عزت خود را حفظ کنیم و در برابر مستکبران و ظالمان جهان سر خم نکنیم، لازم است که خود را به لحاظ اقتصادی تقویت کنیم که تحریم‌های ظالمانه آنها نتواند مشکلی در امور مملکت ما ایجاد کند و قطعا تقویت اقتصاد ایران هم همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، به غیر از تحقق اقتصاد مقاومتی و تقویت تولید داخل امکان‌پذیر نیست.
ارسال نظرات