خبرهای داغ:
رئیس آموزش و پرورش ناحیه ٢ همدان عنوان کرد
رئیس آموزش و پرورش ناحیه ٢ همدان گفت: در طرح هجرت 3 دانش‌آموزان در کنار بهسازی فضاهای آموزشی در عرصه‌های مختلف می‌توانند مهارت بیاموزند، کار گروهی انجام دهند و رهبری و مدیریت را تمرین کنند.
کد خبر: ۹۰۳۵۰۵۷
|
۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹

مهارت‌آموزی و تمرین مدیریت از رویکردهای طرح هجرت 3محمد باب‌الحوائجی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به برگزاری اردوهای طرح هجرت 3 دانش‌آموزی اظهار داشت: تقویت تشکل‌های دانش‌آموزی یکی از دیدگاه‌های بسیار خوبی است که در حوزه آموزش و پرورش اعتقاد به این موضوع وجود دارد.

وی افزود: یکی از تشکل‌های بسیار قوی که در حوزه آموزش و پرورش نیز به آن توجه می‌شود و در این عرصه  پویا هستند، عرصه بسیج دانش‌آموزی است.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه ٢ همدان عنوان کرد: بحث طرح هجرت٣ مقوله‌ای است که ما در این عرصه به کمک حوزه بسیج دانش آموزی بتوانیم در تابستان در بحث غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و بهسازی فضاهای آموزشی گام برداریم.

وی با بیان اینکه دو رویکرد در این برنامه اتفاق می‌افتد، ادامه داد: یکی اینکه دانش‌آموزان ما در عرصه‌های مختلف می‌توانند مهارت بیاموزند، کار گروهی انجام دهند و رهبری و مدیریت را تمرین کنند.

باب الحوائجی ابراز داشت: از طرف دیگر نیز با امکاناتی که آموزش و پرورش در اختیار آنها قرار می‌دهد و زحماتی که دوستان از سپاه متحمل می‌شوند بتوانیم در راستای پروژه مهر، بهسازی فضاهای آموزشی را برای سال تحصیلی آتی فراهم کنیم که در هر زمینه‌ای حرکت، حرکت بسیار مثبت و مؤثری است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات