خبرهای داغ:
امام جمعه ارومیه گفت: مسئولان با هنجارشکنی ها مقابله کنند.
کد خبر: ۹۰۳۵۰۵۲
|
۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه با اشاره به اینکه اکنون در هفته حجاب و عفاف قرار داریم، اظهار کرد: عفت و حجاب یکی از مسائل اساسی دین اسلام است که  در جامعه خانم‌ها و آقایان باید عفیف باشند و مسئله‌ی حجاب را رعایت کنند، چرا که  بی بندو باری در جامعه شیطان را حاکم می‌کند.

وی بیان کرد: تمام نظر دشمن این است که در این هجمه‌فرهنگی عفت و حجاب را از بین ببرد چون اگر عفت و حجاب در جامعه از بین برود خانواده‌ها از هم متلاشی شده و از همین رو امروز مشاهده می کنیم که آمار طلاق مدام رو به افزایش است.

امام جمعه ارومیه افزود: بصیرت ملی و هوشیاری مردم در برابر کشف حجاب و مسجد گوهرشاد که اقدام سخیف رضاخانی بود را با شکست مواجه کرد.

وی ادامه داد: امروزه نیز شاهد این تفکر رضاخانی که حجاب محدودیت  و مانع از پیشرفت است هستیم که این تفکر نیازمند برخی چکش کاری‌ها و روشنگری‌ها است.

قریشی اذعان کرد: امروزه بانوانی که محجوب بوده و در تمامی رده‌ها و عرصه‌ها حضوری فعال و مثمرثمر دارند نشان از این نکته دارد که حجاب محدودیت نیست بلکه دژ مستحکمی است که زنان را از برخی نگاه‌های بوالهوس در جامعه مصون نگه می‌دارد.

لزوم پرهیز از اقدامات غیرقانونی در برخی محافل عمومی

نماینده ولی فقیه در استان عنوان کرد: امروزه در برخی محافل عمومی پخش انواع و اقسام آهنگ‌های مبتذل و غیرمجاز که دل مومنین شهر را هم به درد می‌آورد چه توجیهی برای مسئولان محافل عمومی دارد؟

وی ادامه داد: هر مسئولی که نمی تواند با این هنجارشکنی ها برخورد کند استعفا دهد مگر محافل عمومی از جمله ورزشگاه‌ها، پاساژهای خرید و فروش و استخرها کنسرت است که هر نوع موسیقی در آن پخش شود و مسئولان بی‌توجه به مسئله به سادگی از کنار آن عبور کنند؟

انتهای پیام

ارسال نظرات