جوان فرانسوی با حضور در حرم مطهر رضوی و ادای شهادتین به دین اسلام مشرف شد.
کد خبر: ۹۰۳۵۰۳۳
|
۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی به نقل از آستان نیوز؛ این جوان تازه مسلمان که با حضور در اداره زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی به دین اسلام گروید، اظهار داشت: از کودکی در شرق فرانسه ساکن بودم و از آن دوران ارتباط زیادی با مسلمانان داشتم.

وی با بیان اینکه خانواده من نگاه بازی نسبت به سایر ادیان و مذاهب داشتند و همه ادیان با یکدیگر نقاط مشترک بسیاری دارند، افزود: سفر‌های کاری و سیاحتی بسیاری به خاورمیانه و به کشور‌های مسلمان داشتم و با دین اسلام بیشتر آشنا شدم و نقاط مشترکی در هر دو دین یافتم.

این جوان فرانسوی با بیان اینکه مطالعه بسیاری درباره دین اسلام و مسیحیت داشتم، افزود: اگرچه مسیحی هستم، اما متخصص در دین خود نیستم لذا دیدگاه‌ها و راه‌های عملی مفیدتری پیرامون زندگی در دین اسلام یافتم و نگاه مثبتی نسبت به این دین پیدا کردم.

وی ادامه داد: همه انسان‌ها به دنبال زندگی بهتری هستند و اسلام در این زمینه دین قوی است که برای پیشرفت و تعالی نکات و دستورات زیادی را ارائه کرده است.

وی گفت: اگرچه مسئله دین برای من مهم است، اما آشنایی با یک بانوی ایرانی شناخت من را نسبت به دین اسلام بیشتر کرد و تصمیم گرفتم تا برای داشتن زندگی بهتر به اسلام مشرف شوم.

این تازه مسلمان با تاکید بر اینکه اسلام آوردن من کاملا شخصی بود و ازدواج یکی از دلایل پذیرش این دین است، گفت: علاقه دارم بیشتر درباره اسلام و تشیع بدانم و تلاش کنم تا انسان بهتر و مفیدتری باشم.

وی در ادامه با اشاره به هجمه‌های غرب علیه اسلام و مسلمانان تصریح کرد: مفید بودن برای خود و دیگران و نشان دادن اسلام واقعی در رفتار و کردار، بهترین روش برای مقابله با جنگ نرم دشمنان است.

وی افزود: امروز نقطه آغازی برای من است و از خدا می‌خواهم تا در این مکان مقدس علم و درک من را نسبت به اسلام و شیعه بیشتر کند.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از سوی مدیریت امور زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی، یک جلد کلام الله مجید به زبان انگلیسی، کتاب و هدایای فرهنگی به این تازه مسلمان اهدا شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها