خبرهای داغ:
شهردار اسکو در حاشیه بازدید از پارک های محله ای این شرستان گفت: تلاش می کنیم همزمان با عید غدیرخم، پارکهای محله ای ثامن، فسقندیس، میلان و مجموعه اسکیت شهرک ولیعصر به همراه مجموعه ورزشی بانوان و فاز دوم ساختمان اداری شهرداری اسکو افتتاح گردد.
کد خبر: ۹۰۳۵۰۲۶
|
۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰

‍ به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی اسکو، بابک شریفی شهردار اسکو با اعلام خبر افتتاح پارکهای محله ای به همراه مجموعه ورزشی بانوان و فاز دوم ساختمان شهرداری اسکو، گفت: سعی می کنیم همزمان با عید غدیر پارکهای محله ای ثامن، فسقندیس، میلان و مجموعه اسکیت شهرک ولیعصر به همراه مجموعه ورزشی بانوان و فاز دوم ساختمان اداری شهرداری اسکو به بهره برداری برسد که امیدواریم در مسیر توسعه اسکو تأثیرگذار باشند.

وی در حاشیه بازدید از پارکهای محله ای اسکو خواستار تلاش همه جانبه و بیشتر کارکنان در جهت راه اندازی این پارکها شد و گفت: به طور حتم ملاک قدردانی و پاداش برای همکاران، نتیجه ارزشیابی توسط مردم خواهد بود.

شریفی با بیان اینکه شهرداري اسکو تمام تلاش خود را به کار بسته است تا با اجراي پروژه‌هاي شهري در کوتاه‌ترين زمان ممکن بتواند رفاه و رضايت شهروندان را تأمين کند، تصریح کرد: وجود بوستان‌ها و پارک‌های محله‌ای در محلات مختلف شهر با توجه به زندگی آپارتمان‌نشینی تأثیر بسیار خوبی بر روحیه شهروندان می‌گذارد و چنانچه پارک محله ای با امکانات مناسب در هر قسمتی از شهر وجود داشته باشد، دیگر نیاز نیست شهروندان عزیز مسیری طولانی را برای استفاده از پارک محله‌های دیگر مناطق شهر طی کنند.

شهردار اسکو با اشاره به اینکه راه اندازی پارک‌های محله‌ای از اولویت‌های شهرداری اسکو به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: احداث بوستان‌ها و پارک‌های محلی و توسعه آنها و همچنین تأمین و ایجاد امکاناتی همچون وسایل ورزشی، وسایل بازی کودکان و المان و مبلمان شهری در این پارک‌ها جزو اولویت‌های اصلی مدیریت شهری می باشد.

شریفی توسعه همه‌جانبه و توزیع عادلانه پروژه‌ها را رویکرد اصلی شهرداری اسکو دانست و اظهار داشت: بدون شک پارک‌های محله‌ای نقش مهمی در سلامت محیط زیست و شهروندان دارند، چرا که تعداد زیادی از آنها در سطح شهر پراکنده شده در نتیجه به عنوان بخشی از سیستم فضای باز می‌توانند نقش مهمی در بهبود اکولوژی محله‌ها ایفا کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه وجود مجموعه ورزشی بانوان نیز یکی از زیرساخت های ضروری شهر اسکو است، خاطرنشان کرد: بهره برداری از مجموعه ورزشی بانوان سلامت و بالندگی خانواده را دامن می زند و ایجاد این مجموعه نقش مهمی در افزایش روحیه نشاط در بین بانوان و قشر جوان خواهد داشت و بانوان می‌توانند ضمن استفاده از امکانات و تجهیزات ورزشی، فعالیت‌های فرهنگی را نیز در این مجموعه انجام دهند.

شریفی بهره برداری از فاز دوم ساختمان اداری شهرداری اسکو را سرآغازی برای توسعه همه‌جانبه در شهر اسکو دانست و گفت: به دنبال تحول سازنده و قرار دادن این شهر زیبا بر مدار ریل توسعه هستیم و تلاش برای ایجاد شهری زیبا و در خور شأن شهروندان از مسائل مهمی است که با قوت دنبال می‌شود.

وی در پایان ضمن قدردانی از حمایت های شورا در راستای تحقق برنامه های مدیریت شهری، اضافه کرد: با همکاری همشهریان عزیز در اداره این پارک‌ها که اصالت وجودی آنها نگهداری توسط خود مردم است، امیدواریم بتوانیم شادابی و نشاط را به محلات به ارمغان بیاوریم.

 

ارسال نظرات