خبرهای داغ:
در پایگاه راهیان کربلا حوزه مقداد سپاه غدیر تبریز؛
امام جماعت مسجد حضرت علی(ع) در آیین معنوی و نورانی که با هدف انس با قرآن و آشنایی هرچه بیشتر دانش آموزان طرح تابستانی با کلام الهی و ترویج فرهنگ قرآنی برگزار شد، به دانش آموزان برتر از طریق تلاوت و آزمون جوایزی اهدا کرد.
کد خبر: ۹۰۳۵۰۰۴
|
۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۶

حجت السلام عادل بایرامی به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: در این برنامه که با هدف ترویج فرهنگ قرآن، مقابله با تهاجم فرهنگی و تقویت ایمان در میان نسل نوجوان برگزار شد، از دانش آموزان طرح تابستانی برتر در زمینه تلاوت و آزمون تجلیل شد.

عضو شورای پایگاه راهیان کربلا حوزه مقداد سپاه غدیر تبریز، این محافل قرانی تلاوت و آموزش قرآن را یکی از اعمال با فضیلت در احکام عبادی اسلام عنوان کرد.

برگزیدگان مسابقه دوستی قرآن تجلیل شدند

حجت السلام بایرامی با تاکید بر اینکه جوانان باید بیش از پیش در این مجالس معنوی حضور پیدا کنند، اظهار داشت: انس با قرآن، انسان را از ارتکاب به خطاها و اشتباهات باز می دارد.

وی رشد و تعالی معرفت دینی در پرتو انس با قرآن کریم، ترویج فرهنگ قرآن خوانی و قرائت قرآن، معطر کردن فضای جامعه به نور تلاوت قرآن و ترویج هنر تلاوت قرآن را از جمله اهداف برپایی محافل انس با قرآن در میان دانش آموزان طرح تابستانی بچه های محله مارالان تبریز برشمرد.

ارسال نظرات