خبرهای داغ:
عضو شورای فرهنگی اجتماعی زنان گفت: متاسفانه برخی از افراد مهم و مسؤولان کشور به احکام اسلامی توجه نمی‌کنند و به اسلام و انقلاب پایبندی زیادی ندارند.
کد خبر: ۹۰۳۴۹۹۴
|
۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۵
برخی مسؤولان کشور به احکام اسلامی توجه ندارند/ مردم برای حفظ پوشش اسلامی خون داده‌اند
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، کبری خزعلی عصر امروز در اجتماع مردمی حافظان حریم خانواده که در مصلای قدس و به مناسبت هفته عفاف و حجاب برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته عفاف و حجاب و با اشاره به تقارن این هفته با ایام میلاد حضرت معصومه (س) بیان کرد: حضرت معصومه (س) ۲۵ سال پس از امام رضا (ع) به دنیا آمدند و در روایت از ایشان به‌عنوان شفیعه امت یاد شده است.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بانوان اظهار کرد: حضرت معصومه (س) همانند حضرت مریم (س) ازدواج نکردند و با مأموریتی بسیار عظیم خاندان اهل‌بیت (ع) را برای دیدار امام رضا (ع) به سمت ایران راهی کردند و تقدیر خداوند متعال بر این قرار گرفت که در قم مستقر شوند که این شهر به برکت وجود ایشان کانون علم و ایثار و تدین شد.

وی افزود: قم به برکت حضرت معصومه (س) معدن علوم اهل‌بیت (ع) شد و افرادی مانند امام خمینی (ره) را در خود پروراند که انقلاب اسلامی را پایه‌گذاری کرد و به امید خدا این انقلاب زمینه‌ساز ظهور امام زمان (عج) خواهد بود.

عضو شورای فرهنگی اجتماعی زنان ادامه داد: امروزه براثر گسترش گفتمان انقلاب اسلامی، بیداری اسلامی محقق شده و ملت‌های جهان بیدار شده‌اند و علیه استکبار به پا خاسته‌اند.

خزعلی با بیان اینکه ما در عصر اطلاعات قرار داریم و دیگر هیچ اطلاعاتی برای کسی پوشیده نیست، خاطرنشان کرد: ما باید از همه امکانات موجود برای زمینه‌سازی ظهور امام زمان (عج) استفاده کنیم؛ همچنین ما زنان ایرانی باید پیرو خط امام خمینی (ره) و رهرو مشی زندگی حضرت معصومه (س) و اهل جهاد و عفاف و حجاب باشیم.

وی ادامه داد: جامعه اسلامی و علمای اسلام در طول تاریخ همواره به مسئله عفاف و حجاب اهمیت زیادی قائل بوده‌اند و حتی در زمانی که حکومت طاغوت دستور به ممنوعیت حجاب داد علمای اسلام و مردم متدین سینه خود را سپر کردند و در مقابل این حکم ایستادند؛ حوادث مسجد گوهرشاد نشان‌دهنده اوج پایبندی مردم ایران به این حکم اسلامی است.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بانوان بیان کرد: مردم ایران به تأسی از امام حسین (ع) و همان‌گونه که این امام بزرگوار تمام هستی و خانواده خود را در راه اسلام فدا کردند، تمام وجود خود را پای دفاع از اسلام و انقلاب گذاشته‌اند.

وی اظهار کرد: متأسفانه برخی از افراد مهم و مسئولان کشور به احکام اسلامی توجه نمی‌کنند و به اسلام و انقلاب پایبندی زیادی ندارند و امروزه انواع قرارداد‌ها را با بیگانگان بسته‌اند که بر اساس آن زنان ایران افرادی ناتوان عنوان شده‌اند که باید توانمند شوند، آن‌ها می‌خواهند زنان توانمند ایران را ناتوان و زیر سیطره فرهنگ غرب قرار دهند.

عضو شورای فرهنگی اجتماعی زنان با بیان اینکه قراردادی با کشور سوئد در خصوص توانمندسازی زنان منعقد شده است افزود: ۵۶ درصد از کودکان کشور سوئد نامشروع هستند، این کشور چگونه می‌تواند زنان عفیفه ما را توانمند کند؟ چگونه کشوری که غرق در فساد و فحشا است می‌تواند به توانمندسازی زنان کمک کند.

وی ادامه داد: در سال ۹۳ نیز قراردادی با فنلاند منعقد شد که سبک زندگی اسلامی را از آنان بیاموزیم، فنلاند کشوری است که آمار تولد و ازدواج بسیار کمی دارد.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بانوان بیان کرد: در کنار این قرارداد‌ها آموزش‌هایی در کتاب‌های آموزش‌وپرورش وارد کرده‌اند و به دنبال این هستند که آموزه‌های دینی از کتاب‌های آموزشی حذف شود و به‌جای آن آموزه‌های سکولار و غربی در کتب درسی قرار گیرد.

وی اظهار کرد: در مسجد گوهرشاد خون مردم ایران ریخته شد تا پوشش اسلامی که نماد زن اسلامی است حفظ شود و تن به فرهنگ بیگانه ندهیم، اما امروزه نفوذی‌ها در کنار برخی از افراد مهم در پست‌ها و مدیریت‌های مهم حضور دارند و به دنبال این هستند که ایران را در مسیر سلطه‌پذیری قرار دهند.

خزعلی تصریح کرد: نفوذی‌ها به دنبال این هستند که ارزش زن را تنها در امور کم‌ارزشی مانند ورود به ورزشگاه‌ها مطرح کنند در حالی که ارزش زن بسیار بیشتر از این‌هاست.

وی عنوان کرد: پنج سال ایران را زیر بار مذاکره با آمریکا بردند و صنعت هسته‌ای را تعطیل کردند، اما این کار‌ها هیچ نتیجه‌ای را در پی نداشت و رونق اقتصادی که وعده داده بودند نیز ایجاد نشد.

عضو شورای فرهنگی اجتماعی زنان اظهار کرد: امروزه افرادی می‌خواهند ایران زیر بار قرارداد‌هایی برود که نتیجه آن چیزی جز بندگی استکبار جهانی نیست.

وی با تأکید بر اینکه ما باید از تاریخ درس بگیریم و اشتباهات گذشتگان را تکرار نکنیم افزود: امروز اگر قدر حکومت اسلامی و علی زمان خود را ندانیم تحت حکومت افراد سفاکی مانند حجاج ثقفی قرار خواهیم گرفت.

خزعلی در پایان گفت: ایران در یک‌قدمی پیروزی و زمینه‌سازی ظهور امام زمان (عج) قرار دارد و اگر اندکی دیگر در مقابل دشمنان مقاومت کنیم به پیروزی نهایی خواهیم رسید.
ارسال نظرات