خبرهای داغ:
مسؤول قرارگاه عفاف و حجاب با بیان اینکه دشمن به دنبال ویران کردن اخلاق و عفت عمومی است، گفت: آن‌ها می‌خواهند حجاب و عفاف را در کشور کاهش دهند و ارزش چادر را در میان زنان ایرانی کم کنند.
کد خبر: ۹۰۳۴۹۹۳
|
۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۳
دشمن به دنبال ویران کردن اخلاق و عفت عمومی است
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود دعایی عصر امروز در اجتماع مردمی حافظان حریم خانواده که در مصلای قدس قم به مناسبت هفته عفاف و حجاب برگزار شد اظهار کرد: در این روز واقعه گوهرشاد و کشتار بیش از دو هزار زن و مردی که با دستور استکباری مبنی بر ممنوعیت حجاب مقابله کردند اتفاق افتاد.

وی افزود: این اقدام شجاعانه مردم ایران نقشه انگلیس و حکومت مزدور آن‌ها را برای نابود کردن حجاب و عفاف عمومی نقش بر آب کرد.

مسؤول قرارگاه عفاف و حجاب اظهار کرد: پس از گذشتن حدود ۴۰ سال از نظام جمهوری اسلامی نباید شاهد گسترش ناهنجاری‌ها در زمینه عفاف و حجاب باشیم.

وی ادامه داد: دشمنان می‌خواهند جامعه ما را تسخیر کنند و در این راه در خانواده‌ها نفوذ فرهنگی کرده‌اند و ما نباید در مقابل این هجمه‌ها آرام بنشینیم.

دعایی با اشاره به اینکه ارزش عنصر عفت و حیا در زندگی اسلامی و انسانی بسیار بالا است بیان کرد: بیش از ۶۰۰ روایت اسلامی بر توجه به این اصل مهم تأکید می‌کند.

وی با بیان اینکه عفت یک ملکه نفسانی است که اجازه نمی‌دهد انسان تحت تأثیر شهوات و نفس قرار بگیرد افزود: حیا از خصوصیاتی است که اسلام به آن تأکید ویژه‌ای دارد و بر اساس روایات پیشوایان دین اسلام، شریف‌ترین، نیکو‌ترین و برترین عمل حیا و عفت است.

مسئول قرارگاه عفاف و حجاب اظهار کرد: پس از معرفت خداوند متعال هیچ‌چیز نزد خداوند متعال محبوب‌تر از عفت داشتن نیست.

وی ادامه داد: دشمنان به دنبال این هستند که اخلاق و عفت عمومی در کشور ویران شود تا راه سیطره آن‌ها هموار شود؛ مزدوران و دشمنان می‌خواهند حجاب و عفاف را در کشور کاهش دهند و ارزش چادر را در میان زنان ایرانی کم کنند.

دعایی بیان کرد: دشمنان ما امروزه به‌جای حمله نظامی به‌وسیله بمب و موشک به هجمه فرهنگی مشغول شده‌اند و با رواج فیلم‌های مستهجن به فرهنگ ما حمله می‌کنند، اما سؤال اصلی این است که چرا این سیاست واضح دشمنان بر مسؤولان ما پوشیده است و مسئولین برای مقابله با دشمنان در عرصه فرهنگی کم‌کاری می‌کنند.

مسؤول قرارگاه عفاف و حجاب اظهار کرد: شادی و نشاط عمومی امری بسیار مهم است، اما برخی از این مسئله سوءاستفاده کرده‌اند و نوامیس ملت را به ورزشگاه‌ها کشاندند؛ چرا جامعه اسلامی این وضعیت را می‌بیند، اما در مقابل این مسائل موضع‌گیری صورت نمی‌گیرد.

وی ادامه داد: بانوان اسلامی باید با قدرت و با تکیه بر ایمان خود مقاومت کنند و لباس رزم بپوشند و در مقابل حرکات خائنانه ویرانگر دشمنان بایستد.

دعایی بیان کرد: بسیار جای تأسف، فریاد و اعتراض دارد که معاونین رئیس‌جمهور به‌جای تلاش کردن برای افزایش کرامت انسانی زن ایرانی، تمام تلاش خود را خرج ورود زنان به ورزشگاه‌ها کرده‌اند.

وی افزود: بدون تردید ما نیز همانند گذشتگان خود در جریان مسجد گوهرشاد زیر بار ذلت و نقشه‌های شوم دشمنان برای نابود کردن فرهنگ عفاف و حجاب نخواهیم رفت.

مسؤول قرارگاه عفاف و حجاب اظهار کرد: گسترش فساد در اماکن عمومی، برگزاری مراسم عیاشی در رستوران‌ها و... امری است که مردم متدین، علما و مراجع نباید در مقابل آن آرام بنشینند.

وی ادامه داد: ما معتقدیم که باید دوباره انقلاب بزرگی را آغاز کنیم و بستر این انقلاب حیا است، زیرا تمام مفسدین در این کشور افرادی بی‌حیا هستند.

دعایی با اشاره به اینکه گسترش طلاق در کشور به مرز بحران رسیده است بیان کرد: بسیار جای تأسف دارد که در کشور امام زمان (عج) از هر سه ازدواج، یکی به طلاق منجر می‌شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه ما باید برنامه‌های فرهنگی خود را تقویت کنیم گفت: ما موقوفه سبک زندگی عفیفانه فاطمی را تأسیس کردیم تا در ذیل آن به فعالیت فرهنگی در زمینه گسترش عفاف و حیا در میان بانوان جامعه بپردازیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها