خبرهای داغ:
دبیر کمیته نمایشگاه کنگره شهدای خراسان جنوبی گفت: تاکنون اکثریت ادارات پای کار آمدند و نیازمندی های کنگره شهدا در حداقل کمکی که از آنها گرفتیم را تامین کردند، یا قول دادند و یا به موافقت ادارات کل موکول کردند .
کد خبر: ۹۰۳۴۹۶۱
|
۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۳

مهدی صادق احمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند ظهر امروز در سومین جلسه ستاد شهرستانی کنگره شهدای استان اظهارداشت: پیش بینی کردیم که بیش از 70درصد مدعوین در اجلاسیه ها در بخش های مختلف از شهرستان بیرجند هستند.

 وی عنوان کرد: کمیته های شهرستان راه اندازی شده است که با هماهنگی کمیته های استانی در تصمیم سازی، تصمیم گیری، نوع و میزان حضور در اجرای کار نقش داشته باشند .

دبیر کمیته نمایشگاه کنگره شهدای استان خاطرنشان کرد: بخش دوم کار ما نمایشگاه از حرا تا حرم، اثرگذارترین بخش کنگره شهدا است  که اجرای آن با ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند و با همت بسیجیان است.

صادق احمدی افزود: تقاضای مساعدت، یاری و نقش آفرینی همگان را در اجرای نمایشگاه داریم تا کار فرهنگی ماندگار و اثرگذار ارائه دهیم.

وی بیان داشت: هدف ما از برپایی نمایشگاه این است که چهره ها و الگوهای موفق در سیره اهل بیت علیهم السلام، شهدای انقلاب و دفاع مقدس را به جوانان معرفی کنیم و در تعریف استکبارستیزی با اجرای نمایشگاه موثر باشیم.

صادق احمدی یادآور شد: در جلسه ای که 5تیرماه با حضور فرماندار بیرجند برگزار شد لیست نیازمندی ها را به ادارات ارسال کردیم و اکنون بخش عمده کار به صورت مردمی و توسط ستاد استانی در حال انجام است.

وی ادامه داد: هرچند تنگناهای فراوانی داریم به لحاظ اینکه از توان و ظرفیت ادارات استفاده کنیم تقسیم کار و نیازمندی ها را به ادارات مربوطه اعلام کردیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند اظهارکرد: تاکنون اکثریت ادارات پای کار آمدند و نیازمندی های کنگره شهدا در حداقل کمکی که از آنها گرفتیم را تامین کردند، یا قول دادند و یا موکول کردند به موافقت ادارات کل .

وی بیان داشت: حجم کار زیاد و زمان محدود است و نمی توان کار را متوقف کرد تا زمانیکه وسایل و امکانات مهیا شود چون تا اول مهر ماه فرصت کم است.

صادق احمدی افزود: روزی از 40 تا 50نفر نیروی انسانی و در مجموع بالغ بر هزار نفر  بنا و کارگر از اوایل اردیبهشت ماه که کار شروع شده در  بخش های مختلف کار می کنند.

وی ادامه داد: کمیته های مختلف بانوان، نمایشگاه، پشتیبانی و مالی و غیره تشکیل شده و برخی کمیته ها یک ماه آینده تشکیل جلسه می دهند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها