حجت الاسلام کریم پور در نشست بسیجیان پایگاه بیمارستان شهدای لردگان به مناسبت هفته عفاف و حجاب گفت: عفیف بودن همان حجاب درونی است.
کد خبر: ۹۰۳۴۹۲۸
|
۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام سید مهران کریم پور، در جمع پرستاران و پرسنل بیمارستان شهدای لردگان گفت: عفیف بودن همان حجاب درونی است.

حجت الاسلام کریم پور با اشاره به روایات و احادیث تصریح کرد: حجاب میراث گرانبهای حضرت زهرا سلام الله علیها است که زن را در برابر نامحرم نگهداری می کند و از لغزش مصون می دارد.

وی ادامه داد: از زمانی که زن مسلمان و شیعه با حفظ حجاب خود را از دید نامحرم و هوس بازان نگه داشت، جامعه اسلامی پیشرفت زیادی داشت و این مسئله باعث شد تا دشمنان در راه ترویج بی حجابی گام بردارند  و جوامع اسلامی به خصوص جمهوری‌اسلامی ایران را وارد حاشیه کنند.

کریم پور با اشاره به حوادث اخیر کشف حجاب در کشور گفت: عده ای ساده لوح و فریب خورده با گرفتن پول از وهابیت و صهیونیست تلاش دارند تا در جامعه با هنجارشکنی، بدحجابی  را ترویج و قبح شکنی کنند؛ ولی بحمدالله ملت و به خصوص زنان پاکدامن ایران اسلامی هوشیار هستند و در برابر توطئه ی دشمنان ایستادگی می کنند.

ارسال نظرات