مسئول بسیج جامعه زنان شاهین دژ گفت: حجاب اسلامی تجلی زیبایی های معنوی زن است.
کد خبر: ۹۰۳۴۹۲۲
|
۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸

روحبخش نیرویی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی ضمن گرامیداشت هفته عفاف و حجاب گفت: حجاب اسلامی تجلی زیبایی های معنوی زن است و بدون شک حجاب دینی،زن را از آفات و گزند آسیب های اجتماعی خواهد رهاند و می تواند طراوت و جمال همیشگی را برای وی پایدار ،ساری و جاری سازد.

وی افزود: بیست و یکم تیرماه سال 1351 رژیم سفاک رضاخانی با حمله به مسجد گوهرشاد و شهادت رساندن تعدادی از بانوان متدین درصدد رواج بی حجابی در جامعه بود که با روشنگری های طلاب و حمایت همه جانبه مردم ضمن محکوم شدن این جنایت فجیع هدف اصلی رژیم منحوس رضاخانی نیز در اذهان عمومی منفورتر  شد.

این مسئول تصریح کرد: امروز دشمنان اسلام به دنبال رواج بی‌حجابی جهت ایجاد تزلزل در خانواده و در نتیجه در کل جامعه هستند تا بدین طریق راه ورود به جامعه اسلامی را به زعم باطل خویش هموار سازند و در این خصوص با توجه به درسی که زنان مؤمن و ولایتمدار کشور عزیزمان از ائمه اطهار علی الخصوص حضرت فاطمه زهرا (س) در خصوص رعایت حریم و حفظ حجاب گرفته اند و با اتکا به پروردگار این جنگ فرهنگی دشمن نیز به زباله دان تاریخ خواهد پیوست.

نیرویی به برنامه های مختلف اجرایی در طول این هفته تجلیل از بانوان محجبه، برگزاری اجتماع بزرگ مردمی مدافعان حریم خانواده، اهدای شاخه گل در سطح خیابان های شهر به افراد باحجاب، دیدار با خانواده های زنان شهیده و ... اشاره کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات