خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه سپاه هندیجان گفت:به مناسبت هفته گرامیداشت عفاف و حجاب حدود ۸برنامه متنوع و با کیفیت ازجمله تجمع بزرگ حافظان حریم خانواده،نشست های روشنگری وایستگاه پاسخگویی به شبهات و آموزش احکام باهمکاری حوزه مقاومت بسیج خواهران ، بسیجیان پایگاه هاو حوزه علمیه خواهران هندیجان برگزار خواهند شد.
کد خبر: ۹۰۳۴۹۱۵
|
۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵

سرهنگ دوم پاسدار مرتضی عجم دشتی پیش از ظهر چهارشنبه در گفتگوباخبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد:امسال همانند سال های گذشته با همکاری حوزه و پایگاههای مقاومت خواهران و حوزه علمیه خواهران برنامه هایی با موضوع عفاف و حجاب در سطح شهرستان تدارک دیده شده که جایگاه ویژه حجاب را طبق روایات و احادیث اهل بیت (ع) در میان احاد مردم بهترمعرفی می کند.

وی افزود:فریضه امربه معروف و نهی از منکر ،عفاف و حجاب خداوند متعال در قرآن و طبق فرمایشات بزرگان دینی و مراجع عظام و پیامبر مکرم اسلام (ص)واهل بیت عصمت وطهارت(ع)اهمیت فراوانی در اسلام دارد که بر همگان واجب به رعایت شده است .

وی بابیان اهداف اجرای برنامه های متنوع عفاف وحجاب در سطح شهرستان گفت:از عمده اهداف مهم وضروری دراصل آگاهی در پیشگیری تمام اقشار مردم زن ومردوپیروجوان از خطرات آسیب های اجتماعی و فریب و نیرنگ های دشمنان اسلام با استفاده از ابزارهای فضای مجازی و شبکه های ضداخلاقی ماهواره و هدف قرار دادن کانون گرم خانواده ها و محیط های اجتماعی است.

غمم دشتی نژاد فرمانده ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد:در ایام هفته حجاب وعفاف برنامه های باکیفیتی از جمله اجتماع بزرگ حافظان حریم خانواده با حضور خواهران بسیجی و آحاد مردم طبق برنامه ریزی این کار خوب و پسندیده همراه با جشنواره ندای فطرت و نمایشگاه محصولات فرهنگی عفاف وحجاب در هندیجان برگزار خواهند شد.

وی بااشاره به دیگر برنامه متنوع با موضوع عفاف وحجاب بیان کرد:یکی از برنامه های جذاب و خوب و تاثیر گذار در میان مردم اهداء گل و اهداء احادیث حجاب با پیروی از فرمایشات اهل بیت (ع)است که با همکاری خواهران بسیجی با هماهنگی اجرایی خواهد شد و پرمعنا اینگونه برنامه در طول سال مفید خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها