خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج جامعه زنان استان قم از برگزاری همایش عفاف و حجاب در قم خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۴۸۹۴
|
۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸
همایش عفاف و حجاب در قم برگزار می‌شود
مرضیه ابراهیم‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، ضمن گرامیداشت هفته حجاب و عفاف با بیان اینکه جامعه زنان به‌عنوان یکی از متولیان حجاب و عفاف وظیفه ارتقا سطح حجاب و تبلیغ حجاب را دارد، اظهار داشت: جامعه زنان استان قم با همکاری پایگاه‌های بسیج بانوان و مساجد برنامه‌های متنوعی ازجمله راه‌اندازی ایستگاه نقاشی برای کودکان و نوجوانان، کارگاه‌های آموزشی و سبک زندگی اسلامی و برگزاری مراسم‌هایی همراه با محتوای فرهنگی را پیش رو دارد.

وی با اشاره به اینکه جامعه زنان استان قم از ۱۹ تا ۲۶ تیرماه برنامه‌های گوناگون دارد، افزود: یکی از برنامه‌ها برای تبلیغ و ترویج حجاب اهدا گل به افراد بدحجاب در خیابان‌های پرتردد و نیز فروشندگان خانم، اهدا هدیه به افرادی که پیش‌از این بدحجاب بودند و اکنون محجبه شده‌اند و نیز تشکیل گروه‌های امربه‌معروف توسط بانوان است.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان استان قم ابراز کرد: جشن میلاد حضرت معصومه (س) و تقدیر از دختران بسیجی، برگزاری مسابقات ورزشی، برپایی غرفه‌های فروش محصولات حجاب، مسابقات کتاب‌خوانی، کرسی‌های آزاداندیشی و نشست‌های بصیرتی و نهضت روشنگری، و همچنین دیدار با خانواده معظم شهدا و برنامه‌های دیگر ازجمله برنامه‌های دیگر جامعه زنان قم است.

وی با تأکید بر ترویج فرهنگ حجاب و استحکام بنیان خانواده اسلامی تصریح کرد: سازمان بسیج جامعه زنان استان قم با همکاری شهرداری، همایش عفاف و حجاب را در پنجشنبه ۲۱ تیر از ساعت ۱۸ تا ۱۹ در مصلی قدس قم برگزار می‌کند.

ابراهیم‌آبادی افزود: سخنرانان این مراسم خانم دکتر خزعلی مشاور امور بانوان مقام معظم رهبری و حجت الاسلام والمسلمین دعایی مسئول عفاف و حجاب کشور هستند و نیز مدیحه‌سرایی توسط سید علی حسینی نژاد انجام می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها