خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین گفت: بی‌شک مسئله عفاف و حجاب تنها در جنس زن خلاصه نمی‌شود و مردان نیز با پاسداری از حریم خانواده خود نقش مهم و تأثیر گذاری در این عرصه دارند.
کد خبر: ۹۰۳۴۸۷۷
|
۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸

 
مهدی صادق پور فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین در گفت و گو با خبرنگار بسیج اظهار داشت: ۲۱ تیرماه یاد آور شجاعت و غیرت مردان و زنانی از جنس ایمان و اراده است که به پا خاستند تا ظلمی را که بر زنان سرزمین مقدس ایران توسط رژیم دست نشاندهٔ پهلوی روا می‌شد از میان بردارند و با نثار جان خویش به تمامی دنیا فهماندند که ایرانی جان می‌دهد اما ذلت نمی‌پذیرد.
 
وی با بیان اینکه سال‌ها از شهادت مدافعان حریم عفاف و حجاب در صحن گوهرشاد می‌گذرد، گفت: برماست تا با حفظ عفت و پاکدامنی خویش همچنان راه و یاد آن‌ها را زنده نگهداریم.
 
صادق پور خاطر نشان کرد: بی‌شک مسئله عفاف و حجاب تنها در جنس زن خلاصه نمی‌شود و مردان نیز با پاسداری از حریم خانواده خود نقش مهم و تأثیر گذاری در این عرصه دارند. به یقین مرد مسلمان و متعهد هرگز نمی‌پسندد که ناموس او در معرض دید نامحرمان قرار بگیرد و شکار نگاه‌های حرام شود و زن مسلمان ایرانی که عفت و پاکدامنی خویش را از بانوی دوعالم حضرت فاطمهٔ زهرا (س) به ارث برده هرگز اجازه نمی‌دهد تا بزک کرده در معرض دید نامحرم قرار بگیرد.
 
این مسوول عنوان کرد: بی‌تردید؛ اکنون که دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی در دشمنی با انقلاب و آرمان‌های والای معمار کبیر آن نتوانسته‌اند با توطئه‌های نظامی و تحریم و طرح‌های ضد اقتصادی به آرزوهای خبیث خود برای براندازی این نظام ولایی دست یابند؛ روی به تهاجم وسیع فرهنگی آورده و راه‌های مختلفی را آزموده که با ایستادگی و هوشیاری ملت شریف ایران یکی پس از دیگری نقش بر آب شده، اما باید بدانیم که دشمن همیشه دشمن است و لحظه‌ای برای رسیدن به اهداف پلید خود از هیچ دسیسه‌ای دست نخواهد کشید. 
 
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین بیان کرد: از این رو شاهدیم که اساسی‌ترین رکن جامعه یعنی بنیاد خانواده را هدف تهاجم خود قرار داده و با ترویج اباحه‌گری و بدحجابی سعی می‌کنند تا سبک زندگی غلط و شکست خوردهٔ غربی و آمریکایی را رواج دهند و متأسفانه با ورود بی‌رویهٔ لباس‌های نامتعارف و استقبال عده‌ای نا‌آگاه و عدم مقابله مسئولین نظم و امنیت ودولت محترم با این فرهنگ وارداتی، گسترش آن در تمامی سطوح جامعه به خصوص مدارس ودانشگاه‌ها و محافل فرهنگی و هنری دیده می‌شود که موجب رنجش آحاد مردم مسلمان و باغیرت شه است.
 
صادق پور ابراز کرد: امیدواریم هرچه سریع‌تر با حرکتی انقلابی برای این معضل نیز تدبیری اندیشیده شود و ارزش‌های اخلاقی احیا و حفظ گردد.
 
وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به رهبری حضرت امام (ره) و امروز با زعامت مقام معظم رهبری (مدظله‌ العالی) از همان دوران شکل‌گیری تا امروز بر نهادینه شدن فرهنگ حجاب و عفاف به عنوان یکی از اصول اولیه و ریشه‌دار حاکمیت اسلامی نگریسته و بر گسترش و تعمیق آن اصرار دارد.
 
4001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها