حجت الاسلام والمسلمین کریم سرافراز گفت: آثار باقیمانده از دفاع مقدس مرهون مجاهدت رزمندگان تبلیغات است.
کد خبر: ۹۰۳۴۸۷۴
|
۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در حاشیه برگزاری گردهمایی سوم رزمندگان تبلیغات لشگر قمربنی هاشم علیه السلام به میزبانی شهرکرد، به تشریح اهمیت نقش معنویت در دفاع مقدس پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین کریم سرافراز، افزود: تجهیزات نظامی به تنهایی کارآیی کاملی نمی تواند در جنگ داشته باشد، همانگونه که در هشت سال دفاع مقدس دیدیم که ارتش تابن دندان مسلح رژیم بعث عراق با پشتیبانی کامل لجستیکی آمریکا و دولت های غربی و عربی نتوانست کاری از پیش ببرد.

حجت الاسلام والمسلمین سرافراز، ادامه داد: روحیه معنوی و اعتقاد راسخ رزمندگان اسلام به همراه ولایت پذیری آنان توانست پیروزی های بزرگی را رقم بزند که چشم جهانیان را خیره کرد.

وی تصریح کرد: نقش رزمندگان تبلیغات در هشت سال دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست. رزمندگان تبلیغات در همه لحظات از فراخوان نیروهای رزمنده تا اعزام، سازماندهی، آموزش، نبرد و حتی بازگشت و تشییع شهدا ، حضوری پررنگ و اثرگذار داشتند.

این مقام مسئول، گفت: آثار باقیمانده از دفاع مقدس مرهون مجاهدت رزمندگان تبلیغات است که در قالب واحد سمعی بصری فعالیت می کردند و خاطرات و لحظات نابی از شجاعت و ایثار و فداکاری فرزندان این مرز و بوم را ثبت و ضبط کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین سرافراز  با اشاره به برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی اعتقادی در جبهه ها، افزود: رزمندگان تبلیغات  نقش بسزایی در پیروزی جبهه حق بر باطل ایفا کردند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره 10شهید تبلیغات لشگر قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری و 40 جانباز این واحد در دوران دفاع مقدس، گفت: رزمندگان تبلیغات با فعالیت خود در قالب سمعی بصری،  مؤذنین و مکبری و مداحان، طلاب رزمی تبلیغی، بخش اعظمی از آثار به جای مانده از هشت سال دفاع مقدس را تولید کرده اند که در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های آینده کاربرد مهمی دارد.

ارسال نظرات