خبرهای داغ:
استاندار قزوین تاکید کرد:

لزوم برگزاری جشنواره های کتابخوانی در ایجاد فرهنگ مطالعه

زاهدی گفت: برگزاری جشنواره های مختلف کتابخوانی و ترویج و نشر آن بخصوص در نسل کودک و نوجوان نقش موثر و قابل توجهی دارد و تکرار و تدوام این نوع جشنواره ها همراه با برنامه های بیشتر و متنوع تر باعث تحرک در امر کتابخوانی در جامعه خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۳۴۷۹۱
|
۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۹

 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، عبدالمحمد زاهدی ضمن تقدیر از نهاد کتابخانه های عمومی بابت برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی و ترویج فرهنگ مطالعه افزود: جشنواره کتابخوانی رضوی می تواند یک تلاش مفید و فرصت خوبی برای ترویج و شناساندن سیره ائمه معصومین (ع) علی الخصوص آشنایی بیشتر افراد جامعه با فرهنگ و سیره حضرت امام رضا (ع) باشد.
 
وی گفت: ترویج سیره رضوی و معرفت شناسی نیازی است که در جامعه حس می شود به ویژه که سیره رضوی بخش مهمی از ارزش های دینی، اسلامی، ملی و ایرانی ما به شمار می رود و از سوی دیگر برگزاری این جشنواره برای رده های سنی مختلف و خانواده ها حرکت مثبت و ارزشمندی است.
 
زاهدی اظهار کرد: برگزاری جشنواره های مختلف کتابخوانی و ترویج و نشر آن بخصوص در نسل کودک و نوجوان نقش موثر و قابل توجهی دارد و تکرار و تدوام این نوع جشنواره ها همراه با برنامه های بیشتر و متنوع تر باعث تحرک در امر کتابخوانی در جامعه خواهد شد.
 
وی در پایان گفت: ارتقای فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در جامعه یک نیاز ضروری است و باید در سنین کودکی در خانواده ها جدی گرفته شود و سپس در مراحل بعدی زندگی به ویژه مدارس با برگزاری انواع کلاس ها در این زمینه ، ترویج یابد که اگر اینگونه باشد نسل کودک ما از همان سنین پایه با فرهنگ کتابخوانی و مطالعه عجین شده و نقش چشمگیری در ارتقای فرهنگ مطالعه در آینده خواهد داشت.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار