خبرهای داغ:
معاون مشارکتهای مردمی اداره کل بهزیستی استان قزوین خبر داد:

رشد ۲۷ درصدی مشارکت های مردمی در سال ۹۶

رمضانی عنوان کرد: در سال گذشته چهار میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان جذب مشارکتهای مردمی داشته ایم که با رشد ۲۷ درصدی مواجه بوده است.
کد خبر: ۹۰۳۴۷۸۴
|
۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین رمضانی معاون مشارکتهای مردمی اداره کل بهزیستی استان قزوین در نشست خبری مدیرکل با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته بهزیستی در مرکز فرشتگان راه آسمانی برگزار شد بیان کرد: این حوزه دارای ۴ دفتر مسکن، مشارکتهای مردمی، توانمندسازی و اشتغال و دفتر مشارکت های غیر مردمی می باشد. 
وی در خصوص مقایسه عملکردی ۹۵ تا ۹۷ گفت: یکی از رسالت های سازمان بهزیستی، توانمندسازی مددجویان است در همبن راستا 3 هزار و ۸۴۱ واحد مسکونی تعهد ما می باشد که تا کنون ۳ هزار و ۵۳۵ واحد از این تعهد محقق شده است.
معاون مشارکتهای مردمی اداره کل بهزیستی استان قزوین اظهار کرد: از شاخص ترین برنامه های ما طرح خانه دار کردن خانوارهای دومعلول هستند که سهم استان قزوین در این بخش ۲۰۱ واحد بوده و ۷۷ واحد از این طرح به جامعه هدف تحویل داده شده است.
رمضانی عنوان کرد: دفتر خود اشتغالی و اشتغال که جهت پوشش جامعه هدف، مبلغ ۷ میلیارد و ۱۹ میلیون تومان اعتبار به آن اختصاص یافته است. در این خصوص در سال گذشته توانستیم صد درصد جذب منابع مالی داشته باشیم و از این باب، دومین استان کشور هستیم.
وی افزود: در سال ۹۷، ۵۴۶ نفر تعهد اشتغال داشته ایم که از این تعداد برای ۶۵۶ نفر ایجاد شغل شد و در این زمینه ۱۳ درصد رشد داشتیم.
معاون مشارکتهای مردمی اداره کل بهزیستی استان قزوین ادامه داد: با توجه به طرح ها و حمایت های اداره کل بهزیستی استان، در حال حاضر هزار و ۷۰۰ نفر در مراکز اشتغال مشغول به فعالیت هستند.
رمضانی خاطرنشان کرد: در سه ماهه نخست امسال ۳۱۱ نفر مجوز لازم را برای ایجاد اشتغال دریافت کرده اند.
وی گفت: در سال گذشته چهار میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان جذب مشارکتهای مردمی داشته ایم که با رشد ۲۷ درصدی مواجه بوده است.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها