استاندار زنجان:

روزی که تحریم را کاغذ پاره توصیف می‌ کردند، گذشته است/ برای مقابله با جنگ اقتصادی دشمن، باید لباس رزم به تن کرد

استاندار زنجان با بیان اینکه همه صاحبنظران و کارشناسان، اثرات زیانبار تحریم ها بر کشور را تایید می کنند، گفت: دورانی که عده ای تحریم را کاغذ پاره توصیف می کردند و ادعا می شد که این امر اثری در اقتصاد کشور ندارد، سپری شده است.
کد خبر: ۹۰۳۴۷۷۸
|
۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ اسداله درویش‌ امیری در همایش تجلیل از صنعتگران برتر استان، با بیان اینکه آثار خوب روابط بین المللی، تعامل با کشورهای مختلف و اتخاذ سیاست و راهبرد برد-برد در سیاست خارجی کشور، موجب ایجاد فرصت های مناسب سرمایه گذاری در کشور شد، اظهار کرد: امروز رئیس جمهور بد عهد آمریکا یک جنگ اقتصادی بر علیه کشورمان ایجاد کرده که این شرایط مهم و حساس باید توسط تمامی مردم و مسئولان در سطوح مختلف، به خوبی درک شود.
وی به تشکیل ائتلاف آمریکا، اسرائیل و عربستان بر علیه ایران اشاره کرد و افزود: در این شرایط جنگ اقتصادی، باید تمامی مردم و مسئولین در سطوح مختلف با همدلی و همبستگی، لباس رزم پوشیده و به بخش تولید و اشتغال کشور کمک کنند.
استاندار زنجان با اشاره به اینکه باید به بخش تولید و صنعت استان و کشور کمک کرد، یادآور شد: باید مسیر را برای توسعه تولید کشور همواره کرد، به برطرف شدن مشکلات، سرعت بخشید و رفتار صادقانه در حوزه تولید داشت.
وی با بیان اینکه در طول عمر انقلاب اسلامی، کشور بر تمامی مشکلات فائق آمده است، خاطر نشان کرد: باید همچون زمان دفاع مقدس با همدلی، همبستگی، وحدت، ایثار و تلاش کشور را در شرایط تحریم یاری کرد تا بر مشکلات، فائق آمد.
درویش امیری با اشاره به اینکه قرار نیست در شرایط تحریم، عده ای کاسبی کنند، اظهار کرد: قرار نیست عده ای کاسب تحریم شوند و به منافع شخصی خود فکر کنند و نباید اجازه داد کاسبان تحریم با شکل های مختلف، به اقتصاد کشور ضربه بزنند.
استاندار زنجان خواستار توجه به خواسته های مردم شد و گفت: امروز مردم خواستار این هستند افرادی که ارز دولتی برای واردات و تامین اقلام مورد نیاز مردم و مواد اولیه حوزه تولید دریافت کرده اند، متناسب با ارز دولتی دریافتی، مواد اولیه و اقلام خریداری شده را در اختیار بازار قرار دهند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار