خبرهای داغ:
مدیر کل کمیته امداد آذربایجان غربی خبر داد

ساخت ۱۳۱۱ واحد مسکن برای مددجویان کمیته امداد آذربایجان غربی

مدیر کل کمیته امداد آذربایجان غربی از ساخت ساخت ۱۳۱۱ واحد مسکن برای مددجویان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۴۷۷۷
|
۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۴

عزیز سهندی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی اظهار کرد: در راستای توانمند سازی مددجویان کمیته امداد در سال جاری، تعداد ۱ هزار و 311 واحد مسکن مقاوم برای مددجویان شهری و روستایی فاقد مسکن آذربایجان غربی ساخته می شود.

وی ادامه داد: حوزه امور مسکن کمیته امداد آذربایجان غربی در سال جاری در تمامی سرفصل های کاری به مددجویان ارائه خدمت می کند که  شامل 1 هزار و ۶۶ واحد احداث مسکن روستایی، ۲۴۵ واحد احداث و خرید مسکن شهری و همچنین تعداد 1 هزار و ۶۲۷ مورد تعمیرات و فضای جانبی مسکن می شود.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی افزود: برای اجرای پروژه های فوق، با احتساب اعتبارات دولتی بیش از ۵۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه خواهد شد.

وی تصریح کرد: بر اساس آخرین بررسی های انجام شده هم اکنون ۶۲ هزار و ۲۸۵ خانوار تحت حمایت در آذربایجان غربی دارای مسکن بوده و تعداد ۴ هزار و ۶۰۳ خانوار از مددجویان، فاقد مسکن، و یا دارای مسکن غیر قابل سکونت هستند.

سهندی با اشاره به مشارکت خیران در ساخت مسکن مددجویان آذربایجان غربی، گفت: در سال گذشته بیش از ۲ میلیارد و ۲۶۳ میلیون تومان توسط خیران استان در راستای ساخت مسکن مددجویان جذب و هزینه گردیده است.

انتهای پیام

ارسال نظرات