مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه:

انقلاب با نشاط حرکت می کند/ تلاش دشمن رخنه در بین مردم

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در محفل انس و مودت بازنشستگان سپاه میانه، گفت: با وجود گذر از چهار دهه، انقلاب اسلامی همچنان با نشاط و انرژی در حال پیشرفت و حرکت به جلوست.
کد خبر: ۹۰۳۴۷۴۹
|
۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در مسیر پیشرفت و ترقی خود با بسیاری از چالش ها و موانع روبروست، اظهار کرد: دشمن با انواع ترفندهای طراحی شده در اتاق های فکری خود برای نابودی انقلاب تلاش کرده ولی همه این تلاش ها به علت هوشیاری و بصیرت مردم و سکانداری ولایت فقیه ناکام مانده است.

   وی یکی از علل اصلی ماندگاری و پیشرفت انقلاب را ولی فقیه عنوان و بیان کرد: امام خامنه ای جانشینی بسیار مناسب برای امام خمینی(ره) بوده است که توانسته همه اهداف امام را به خوبی دنبال کند و به ثمر رساند.

   حجت الاسلام امیرنژاد هشدار داد: دشمن در پی تفرقه افکنی است و می خواهد وحدت بین نظام، مردم، مسئولان و رهبری را از بین برده، بین رهبر و مردم و مردم و نظام رخنه ایجاد کرده و جامعه را به سمت دوقطبی شدن سوق دهد و در این میانه سپاه و نیروهای آن به علت انجام بهینه وظایفشان مورد هجمه شدید واقع است.

   وی اضافه کرد: نیروهای سپاه و بسیج به عنوان الگوهای عملی مردم، همواره در حفاظت از انقلاب در تمامی ابعاد سیاسی، اجتماعی و اقتصادی تمام توان خود را به کار گرفته و امید را در جامعه بخصوص در بین جوانان جاری می کنند و عده ای خودفروخته، نفوذی، سست عنصر و ضعیف با فرافکنی مشکلات جامعه به سپاه می خواهند این نهاد مقدس را در چشم مردم خوار و خفیف کنند ولی هرگز به اهداف شومشان دست نخواهند یافت.

   محفل انس و مودت بین بازنشستگان، جانبازان و ایثارگران سپاه میانه در منطقه عمومی روستای چرور برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار