شهردار تبریز خبر داد

20 پارک محله ای تا پایان 97 ساخته می شود

شهردار تبریز در آیین بهره برداری از پارک قازان این کلان شهر، با بیان اینکه توسعه فضای سبز شهری رویکرد اصلی شهرداری تبریز در سال جاری است، از ساخت 20پارک محله ای تا پایان امسال خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۴۷۴۳
|
۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، ایرج شهین باهر اظهار کرد: در ساخت پارک ها، باید درختکاری کرد و منتظر رشد درختان باشیم که این روند چندین سال طول خواهد کشید ولی در این پارک که با تملک باغ های موجود در شهر افتتاح شده، شاهد درختان چندین ساله هستیم که باید از صاحبان قبلی این املاک جهت نگهداری از درختان قدردانی کرد.

وی ادامه داد: ساخت پارک ها و فضاهای عمومی هزینه بر خواهد بود اما با این وجود لازمه زندگی در شهرهاست که شهرداری تبریز در چند ماه گذشته توانسته پنج پارک محله ای افتتاح کند.

شهین باهر اضافه کرد: در برنامه بودجه سال 97، احداث 10 پارک محله ای در تبریز تصویب شده که امیدواریم با همکاری شورای شهر، تا پایان امسال، حدود 20 پارک محله ای در سطح شهر افتتاح و مورد بهره برداری قرار گیرد.

شهردار تبریز در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه شهرداری تبریز تاکنون بدون هیچ حاشیه ای اقدامات خود را پیش می برد، ادامه داد: با توجه به رکود موجود در کشور، شهرداری تبریز توانسته اقدامات موثری در شهر انجام دهد که امیدواریم این روزها همه مسئولان شهری و استانی در راستای رفاه مردم، همدلی و همکاری خود را افزایش دهند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار