مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: ۷۵۰ برنامه فرهنگی در مراکز فرهنگی استان البرز برگزار شد که مورد استقبال قشر جوان قرارگرفته است.
کد خبر: ۹۰۳۴۶۸۹
|
۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: طی سه ماه نخست سال جاری 750 برنامه فرهنگی توسط سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز برگزارشده است تا شاهد تحولات فرهنگی در استان البرز و مقابله با مشکلات اجتماعی موجود باشیم.

برگزاری ۷۵۰ برنامه فرهنگی در استان البرز/استقبال نسل جوان از برنامه‌های اعیاد در مساجد

وی افزود: روحانیون مستقر در مراکز فرهنگی نیز باهدف بهبود فرهنگ جامعه، این برنامه‌ها را حول محور هدایت و جهت‌دهی افکار نسل جوان برنامه‌ریزی کرده‌ و بنابراین است که با توجه به فضاهای جدید و مشکلات نوظهور قدم‌های مهمی در راستای بهسازی فرهنگی قشر جوان برداشته شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به اینکه این برنامه‌ها در مساجد و مراکز فرهنگی برگزارشده است، اظهار کرد: میزان استقبال قشر جوان در زمان برگزاری برنامه‌های ویژه اعیاد و مناسبت‌های مذهبی که در مساجد انجام‌شده بیشتر بوده است از همین رو مقرر شد روحانیون مستقر، همکاری خود را با هیأت امناء مساجد، تقویت کنند.

مسعودی تصریح کرد: برگزاری برنامه‌هایی در قالب گفتمان‌های دینی، مسابقات قرآنی، تفسیر، تحلیل داستان‌ها قرآنی، اردوهای زیارتی، مسابقات ورزشی، حمایت از نیازمندان، مشارکت در حل مشکلات و معضلات مردم محله و چندین برنامه دیگر با محوریت روحانیون محل به انجام‌ برسد.

وی در پایان ضمن اشاره به اهمیت فضای مجازی و رسانه‌ها، خاطرنشان کرد: بسیاری از شبکه‌های مجازی و ماهواره‌ای باهدف ایجاد انحراف برنامه‌ریزی‌شده‌اند از همین رو بررسی، تحلیل و فرهنگ‌سازی در راستای استفاده درست از فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای در اولویت برنامه‌های فرهنگی این سازمان قرارگرفته است.

ارسال نظرات