حجت‌الاسلام پوربایایی: ‌

تلاش برای جدایی جوان از کانون خانواده، حربه اصلی دشمنان/فرهنگ سازی در حوزه دین باید آگاهانه باشد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مرکزی یزد در نشست مصون سازی فرهنگی که با حضور جمعی از پایوران وسربازان انجام شد گفت: حجاب وعفاف باید در سه حوزه فردی، خانوادگی وجامعه با توجه به مرزبندی های موجود وبکارگیری ابزارهای مدرن وموثر به جامعه تزریق شود.
کد خبر: ۹۰۳۴۶۷۵
|
۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد؛ حجت الاسلام پوربابایی در نشست مصون سازی فرهنگی ناحیه مرکزی یزد که با موضوع (عفافو حجاب، ضرورت شبهه زدایی وتبلیغ موثر)انجام شد اظهار داشت: دشمن به دنبال جداسازی جوانان بویژه دختران از کانون گرم خانواده هاست تا به وسیله این حربه شوم، آسیب پذیری آنها زیاد نموده وبا پذیرفتن القائات بیگانگان مبنی بر عدم کارآیی فرهنگ دین، پروژه دین زدایی را رقم بزند.

وی افزود: کسی که می خواهد در جهت فرهنگ سازی در حوزه دین ونهادینه کردن باورهای اصیل دینی گام های موثری بردارد باید کاملاً نسبت به مباحث جامعه شناسی وروانشناختی مطلع باشد.
پوربابایی ادامه داد: امروز بسیاری از ارزش ها واعتقادات در سایه تبلیغات گسترده بیگانگان سست وکمرنگ شده وگاهی بعضی از معروف ها وارزش ها به منکرات وضد ارزش ها تبدیل گردیده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مرکزی یزد در پایان با اشاره به اینکه والدین باید در جهت تربیت فرزندان حساسیت لازم را داشته باشند تصریح نمود:مهمترین وسهمگین ترین بخی که دشمن در ان حوزه به فعالیت مشغول شده، حوزه تحلیل فکری جوانان است تا حجاب را در نظرشان، مانع ازادی خدادادی ورسیدن به مدارج عالیه تحصیلی وفعالیت های اجتماعی جلوه دهند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار