نماینده مردم اصفهان در مجلس در گفت و گو با «بسیج» مطرح کرد

نقش موثر حوزه علمیه در زمینه حجاب و عفاف

ابوترابی گفت: بایستی حوزه‎های علمیه، صدا و سیما و دانشگاه‎ها، به فعالیت اغنایی، فرهنگی و نیز توضیح بیشتر و آگاهی بخشی به مردم بپردازند.
کد خبر: ۹۰۳۴۶۶۶
|
۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۵
ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم اصفهان در مجلس در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، پیرامون نقش دستگاه‏های مختلف فرهنگی و کوتاهی این دستگاه‏ها در امر حجاب و عفاف عنوان کرد: بایستی حوزه‎های علمیه، مساجد، بسیج و صدا و سیما مردم را متوجه این امر کنند که پوشش و حجاب برای دنیا و آخرت آن‎ها مناسب و مصونیت و امنیت برای آن‎ها به همراه دارد.

وی بیان کرد: بعضی از افراد در بحث حجاب به صورت تشکیلاتی عمل می‎کنند و از جانب کشورهای بیگانه خط دهی می‌شود که بایستی با آن‎ها برخورد شود.

ابوترابی تصریح کرد: همانطور که دموکراسی کشورهای اروپایی بی حجابی اجباری است، دموکراسی کشور ما حجاب اجباری بوده که در حال حاضر توسط دشمن مورد هدف قرار گرفته است.

وی در پایان گفت: بایستی حوزه‎های علمیه، صدا و سیما و دانشگاه‎ها، به فعالیت اغنایی، فرهنگی و نیز توضیح بیشتر و آگاهی بخشی به مردم بپردازند، که نقش حوزه‎های علمیه در این زمینه بیشتر بوده اما متاسفانه نتوانسته در این زمینه به خوبی عمل کند.
ارسال نظرات