نماینده مردم فارس در مجلس در گفت و گو با «بسیج» مطرح کرد

انتخاب ابزار متناسب با روش دشمن برای مقابله با آن‎ها

افضلی گفت: با توجه به اینکه در عصر اینترنت و ارتباطات هستیم، متاسفانه امکان ایجاد مرز در راستای اطلاعات فرهنگی وجود ندارد و باید متناسب با ابزار، روش و شیوه دشمن ابزار خود را انتخاب کنیم.
کد خبر: ۹۰۳۴۶۴۵
|
۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰
سید حسین افضلی نماینده مردم فارس در مجلس در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، پیرامون نقش دستگاه‏های مختلف فرهنگی و کوتاهی این دستگاه‏ها در امر حجاب و عفاف عنوان کرد: حجاب امری مهم است،اما متاسفانه تا کنون در جامعه به صورت هنری و هنرمندانه به آن نپرداختند.

وی بیان کرد: حجاب بیشتر به صورت باید و نباید مطرح شده، در صورتی که باید توسط هنرمندان و مجموعه‎های فرهنگی به صورت هنرمندانه مطرح و رعایت شود تا مردم نیز با الگوگیری ازآن‎ها در حفظ حجاب خود تلاش کنند.

افضلی تصریح کرد: زیبایی حجاب بایستی به صورت هنرمندانه نشان داده شود، زیرا انسان زیبایی را دوست دارد و خود به خود به سمت آن کشیده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جوانان امروز بیشتر با دنیای اینترنت و ماهواره سر و کار دارند، عنوان کرد: دشمن هزینه و وقت زیادی برای منحرف ساختن جوانان صرف کرده و به صورت علمی در راستای اهداف خود قدم برمی‎دارد.

افضلی اظهار داشت: با توجه به اینکه در عصر اینترنت و ارتباطات هستیم، متاسفانه امکان ایجاد مرز در راستای اطلاعات فرهنگی وجود ندارد و باید متناسب با ابزار، روش و شیوه دشمن ابزار خود را انتخاب کنیم.

وی در پایان گفت: دشمن در حال فعالیت بر روی تک تک علایق جوانان است و اگر ما با استطاعت آن‏ها قوی نشویم، نمی‏توانیم به راحتی با دشمن مقابله کنیم.
ارسال نظرات