با حکم فرمانده سپاه کربلا؛

سرعت عمل و اقدامات قرارگاه فضای مجازی سپاه کربلا با نوری تقویت می شود

در مراسمی با حکم سردار محمدحسین بابایی فرمانده سپاه کربلا مازندران، محمد نوری تلاوکی به عنوان مسئول قرارگاه فضای مجازی سپاه کربلای مازندران منصوب و در این قرارگاه معارفه شد.
کد خبر: ۹۰۳۴۶۳۱
|
۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، طی حکمی از سوی سردار محمدحسین بابایی فرمانده سپاه کربلا مازندران، محمد عباسپور که پیش از این به مدت پنج سال مسئولیت قرارگاه فضای مجازی سپاه کربلای مازندران را بر عهده‌ داشت، به عنوان مسئول جدید سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه کربلای مازندران منصوب شد.



در مراسمی که با حضور سردار بابایی فرمانده سپاه کربلا مازندران، سرهنگ حسین محمدرضایی جانشین فرمانده سپاه کربلا استان، سرهنگ مجیدی معاون اجرایی سپاه کربلا استان و مسئولان ستادی سپاه استان برگزار شد از خدمات پنج ساله محمد عباسپور قدردانی شد و در حکمی از سوی فرمانده سپاه کربلا مازندران، به عنوان مسئول جدید سازمان راهیان نور سپاه کربلا مازندران منصوب شد.

همچنین در این مراسم با حکم سردار محمدحسین بابایی فرمانده سپاه کربلا مازندران، محمد نوری تلاوکی به عنوان مسئول قرارگاه فضای مجازی سپاه کربلای مازندران منصوب و معارفه شدند.

محمد نوری از حافظان، قاریان و نیروهای خوش الحان سپاه کربلا تا قبل از مسئولیت در فضای مجازی، در فاوای سپاه کربلا فعالیت موثر داشته که سابقه علمی وی مرتبط به فضای مجازی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار