مسئول گروه جهادی بسیج دانشجویی پیروان ولایت خبر داد:
مسئول گروه جهادی بسیج دانشجویی پیروان ولایت گفت: به همت گروههای جهادی برنامه های مختلفی در مناطق جنوبی استان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۳۴۵۷۶
|
۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴

جمال شاهدوست در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان  با اشاره به این مطلب که کار جهادگران تمرین و خودسازی خود است و اردوهای جهادی دانشگاه انسان سازی و تقویت اراده و حس مسئولیت پذیری و ارتقاء بخشی اعتقادات دینی ومذهبی جوانان و نوجوانان متدین و علاقه مند است گفت: گروه جهادی پیروان ولایت در سال ۹۱ تشکیل شد و از سال ۹۵ به صورت رسمی کار خود را در مناطق محروم بلوچستان با هدف ارائه خدمت بی منت به محرومین آغاز کرده است.

وی افزود: در این مدت فعالیت‌های متعددی از سوی گروه جهادی پیروان ولایت بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور ایرانشهرانجام شده که مرمت و تجهیز مدارس، اجرای اقدامات عمرانی، ساخت خانه محروم، ساخت سرویس بهداشتی و ساخت خانه محروم در جنوب استان مهم ترین آنها بوده  است.

شاهدوست با اشاره به اجرای برنامه ویژه دانش آموزان تصریح کرد: کمک به کشاورزان در زمینه برداشت محصول در قالب اردو‌های جهادی یک روزه با همت دانش آموزان بسیجی در نقاط مختلف شهرستان دلگان و ایرانشهر یکی دیگر از اقدامات گروه جهادی پیروان ولایت است.

مسئول گروه جهادی پیروان ولایت بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور ایرانشهر  ادامه داد: در بحث اشتغالزایی نیز اقداماتی نظیر توسعه و راه اندازی کارگاه‌های سوزن دوزی و گلدوزی، پرورش زنبور عسل و بلدرچین در منظقه با هدف مهارت آموزی وفراهم سازی فرصت اشتغال و افزایش معیشت مردم  اجرایی شده است که این برنامه‌ها توسط گروه جهادی خواهران انجام خواهد شد.
 
این مسئول  تصریح کرد: برگزاری کلاسهای آموزشی نماز، قرآن، احکام، مسابقات فرهنگی، سبک زندگی اسلامی را از دیگر اقدامات  در حال انجام گروه جهادی خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور ایرانشهر برشمرد.

شاهدوست با اشاره به تلاش برای کاهش آسیب‌های اجتماعی نیر گفت: در این راستا کارگاه آموزشی متعدد با موضوع مبارزه با آسیب‌های اجتماعی  و آگاهی بخشیدن به جوانان و نوجوانان با مضرات مواد مخدر برگزا شده است.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: در تابستان سال جاری احداث خانه محروم، باز سازی و مرمت مدارس، مساجد، ساخت سرویس های بهداشتی در مناطق محروم شهرستانهای ایرانشهر، دلگان، سراوان، نیکشهر، سرباز، چابهار را در دستور کار خود قرار داده ایم
ارسال نظرات