خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه:

انقلاب اسلامی همواره به دنبال ترویج حجاب در جامعه است

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: انقلاب اسلامی همواره به دنبال احیا و زنده نگهداشتن و ترویج حجاب در جامعه برای نزدیک کردن بشر به این موضوع انسانی است.
کد خبر: ۹۰۳۴۵۶۲
|
۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در گفتگو با خبرگزاری بسیج از کرمانشاه ، به مناسبت هفته عفاف و حجاب و 21 تیرماه روز عفاف و حجاب و سالروز به خاک و خون کشیدن قیام مسجد گوهرشاد توسط رژیم خون‌ریز پهلوی، اظهار داشت: عفاف و حجاب این روزها تنها یک مصونیت جسمی نیست؛ بلکه مصونیت اندیشه‌ای است که دشمن آن را به مسئله‌ای جهانی تبدیل کرده است. دشمنی که سال‌ها پیش در خاک کشورها صورت می‌گرفت، امروز به تقابل با فرهنگ و ارزش‌های جوامع پرداخته است.

 

حجت الاسلام علی مراد یوسفی در ادامه افزود: انقلاب اسلامی همواره به دنبال احیا و زنده نگهداشتن و ترویج حجاب در جامعه برای نزدیک کردن بشر به این موضوع انسانی است. متأسفانه این روزها، این امر مهم فرهنگی مورد هجمه سنگین جنگ نرم دشمن قرار گرفته و جامعه را به سمت اهداف پوچ غربی ها وا می‌دارد.

 

وی افزود: پس از انقلاب شاهد برخوردهای افراطی و تفریطی در زمینه‌ی حجاب و عفاف بوده‌ایم که بسیاری از آن ها برخوردهای، ظاهری سطحی، احساسی، موردی، مقطعی، دفعی و ضربتی بوده است.

 

 

وی به وضعیت حجاب و عفاف اشاره و تاکید کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) بهترین الگو برای زنان امروزی در زمینه های علم و دانش، حجاب و حیا، ازدواج و معیارهای انتخاب شوهر، فنون شوهرداری و تربیت فرزند، کمک به اقتصاد خانواده و حضور زن در عرصه اجتماع است.

 

وی افزود: حضرت زهرا(س) از نظر عفاف و حجاب بهترین الگو برای زنان عالم هستند.

ارسال نظرات