خبرهای داغ:
رئيس پليس راه استان قزوین از وقوع 3 فقره حادثه منجر به فوت و کشته شدن 3 تن در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۴۴۷۷
|
۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سرهنگ نصراله بیگلری در تشريح اين خبر گفت: در پي اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110مبني بر برخورد کامیون "ایسوزو" با یک دستگاه تریلی "اسکانیا" در آزاد راه قزوین – کرج نرسیده به مجتمع "فارسین" ناصر آباد عوامل انتظامي و پلیس راه جهت بررسي موضوع در محل حاضر شدند.

رئيس پليس راه استان اظهار کرد: در بررسي به عمل آمده توسط ماموران مشخص شد یک دستگاه کامیون "ایسوزو" با یک دستگاه تریلی "اسکانیا" برخورد که در اثر اين حادثه متاسفانه راننده کامیون "ایسوزو" بر اثر شدت جراحات وارده فوت شد.

وي افزود: برابر اعلام کارشناس پليس راه، علت اين حادثه عدم توجه به جلوی راننده کامیون "ایسوزو" بوده است.

سرهنگ بیگلری افزود: در حادثه رانندگی دیگری در کیلومتر 26 جاده قزوین – کرج بعد از "نیروگاه" یک دستگاه خودروی سواری "پرادو" بنا به عللی واژگون که سرنشین خودرو فوت و سرنشین دیگر نیز مجروح و به مراکز درمانی اعزام شد.

رئیس پلس راه استان افزود: در حاثه ای دیگر در جاده قزوین – اقبالیه یک دستگاه خودروی "وانت پیکان" با یک عابر پیاده برخورد که عابر پیاده به دلیل شدت جراحات وارد فوت کرد.

سرهنگ بیگلری با اشاره به اینکه عدم توجه به جلوی راننده "وانت پیکان" علت بروز حادثه بوده است به شهروندان توصيه کرد: در هنگام رانندگی سرعت مطئنه را رعايت و از هرگونه سرعت و سبقت غيرمجاز، استفاده از تلفن همراه درحين رانندگي، انحرافات ناگهاني و رانندگي درحالت خستگي و خواب آلودگي خودداري کنند تا دیگر شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.
1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها