عباسپور طی حکمی از سوی سردار محمدحسین بابایی فرمانده سپاه کربلای مازندران، در عرصه فرهنگی و خدماتی دیگر، این‌بار مسؤولیت سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه کربلای مازندران را بر عهده گرفت.
کد خبر: ۹۰۳۴۳۹۷
|
۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، محمد عباسپور که حدود 5 سال مسؤولیت قرارگاه فضای مجازی سپاه کربلای مازندران را عهده‌دار بود، سرانجام به مأموریت خود در این عرصه خطیر خاتمه داد.

عباسپور طی حکمی از سوی سردار محمدحسین بابایی فرمانده سپاه کربلای مازندران، در عرصه فرهنگی و خدماتی دیگری، این‌بار  مسؤولیت سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه کربلای مازندران را بر عهده گرفت.

بعد از شهادت شهید مدافع حرم محمد بلباسی، مسؤولیت سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه کربلای مازندران به برادر مجاهد و ارزشی سرهنگ پاسدار قاسم موقر سپرده شد، اما بنا به صلاحدید فرماندهی سپاه کربلا، این مسؤولیت طی حکمی دیروز به محمد عباسپور واگذار شد.

عباسپور که خود از دیار شهیدان بلباسی است، به‌ نوعی دومین میراث‌دار شهید بلباسی مسؤولیت این سازمان پس از  برادر مومن، انقلابی و ارزشی (سرهنگ موقر) خواهد بود که در دوران مسئولیت شهید بلباسی در اردویی همواره خادم شهدا و خدمتگزاری بی ریا و صادق در راهیان نوربه شمار می رفت .

ارسال نظرات
پر بیننده ها