سردار فضلی با تاکید بر اینکه دولتمردان باید به مردم اعتماد کنند گفت: مردم اجازه سوءاستفاده از مطالبات به حقشان را به دشمن نمی‌دهند.
کد خبر: ۹۰۳۴۳۹۶
|
۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از رودسر، سردار سرتیپ پاسدار علی فضلیعصر دیروز در مراسم یادواره 145 شهید بخش کلاچای رودسر اظهار کرد: شهدا ستارگانی هستند که چراغ راه هدایت بشر بوده تا ما مسیر را گم نکنیم.

وی با اشاره به اینکه شهدا برای دفاع از آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های اسلامی به میدان آمدند افزود: شهدا در نزد خداوند صاحب آبرو بوده و دارالشفای انسان‌ها هستند و سرمایه‌هایی که در جای‌جای کشور در اختیارداریم تا از مسیر اصلی خارج نشویم.

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) با اشاره به هجمه‌های سنگین استکبار و ایادی آن‌ها بر ملت ایران تصریح کرد: در طول 40 سال گذشته تا به امروز خون‌های مقدسی به زمین ریخته شده تا انقلاب اسلامی شکوهمند باقی بماند و این روزها همانند فتنه سال 78 و سال 88 حوادثی برای زدودن یاد امام و شهدا علیه مردم ما اتفاق افتاد اما دشمنان ره به‌جایی نبردند و ما از این فتنه‌های با سربلندی عبور کردیم.

وی با اشاره به مطالبات مردم و سوءاستفاده دشمن و دامن زدن فضاهای مجازی از این ماجراها گفت: ملت ایران در همه عرصه‌های انقلاب از نظام و خون شهدا پاسداری کردند و این حوادث اولی و آخری نخواهد بود مطمئناً مردم هوشمندانه عمل خواهند کرد و اجازه نمی‌دهند که دشمن و عوامل ضدانقلاب از این ماجرا به نفع خود استفاده کنند.

فضلی با اشاره به نقش بی‌نظیر مردم در مسائل مختلف امنیتی، سیاسی و اقتصادی و همراهی با مسئولان نظام و انقلاب خاطرنشان کرد: برای مقابله با بحران اقتصادی کشور باید دولتمردان به مردم اعتماد کنند و کارها را به مردم واگذار تا مشکلات به دست آن‌ها حل شود همان‌طور که در دوران هشت سال دفاع مقدس مردم به میدان آمدند و پیروز شدند.

وی بر لزوم حفظ وحدت و تبعیت از ولایت‌فقیه تأکید کرد و افزود: امروز باید پشت سر رهبر باشیم و گوش‌به‌فرمان رهبری دهیم تا توطئه‌های دشمنان علیه ایران خنثی شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات