خبرهای داغ:
نخستین جشنواره تابستانه پوشاک به همت کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و با همکاری شهرداری تهران از تاریخ 3 الی 7 مرداد ماه جاری در مجتمع نمایشگاهی گفتگو واقع در بوستان گفتگو برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۳۴۳۹۱
|
۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۳

به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج،نخستین جشنواره تابستانه پوشاک به همت کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و با همکاری شهرداری تهران از تاریخ 3 الی 7 مرداد ماه1397 در محل مجتمع نمایشگاهی گفتگو واقع در بوستان گفتگو با هدف تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی، فرهنگ­سازی به منظور مصرف پوشاک ایرانی، ارتقا سطح تولیدات داخلی کشور، معرفی کالاهای با کیفیت داخلی، کمک به توسعه اشتغال، خرید آسان، مطمئن و سریع برگزار می‌شود.

بازدیدکنندگان و مصرف­کنندگان می­توانند پوشاک با کیفیت و طراحی ایرانی با محورهای مردانه، زنانه، پسرانه، دخترانه، بچگانه؛ حجاب و عفاف و کیف و کفش را که توسط تولیدکنندگان ایرانی ارائه می‌شود با هر سلیقه­ای خریداری کنند.

تلاش­های بسیاری صورت گرفته تا بازدید­کنندگان این جشنواره تفاوت­های محتوایی و کیفی هم از نظر تنوع و طراحی با فضایی متفاوت نمایشگاهی تجربه کنند.

این جشنواره فرصت مناسبی است تا در راستای حمایت ازمصرف پوشاک ایرانی، جنبش و حرکتی ملی آغاز، تا با افتخار مصرف پوشاک ایرانی و تولید ملی و همچنین حمایت از تولیدکنندگان داخلی پوشاک نهادینه شود.

به منظور احترام و تشویق بازدیدکنندگان کلیه محصولات با تخفیفات 10 الی 30 درصد ارائه می­گردد نخستین جشنواره تابستانه پوشاک از تاریخ 3 الی 7 مردادماه از ساعت 16 الی 23 آماده عرضه پوشاک ایرانی به بازدیدکنندگان و مصرف کنندگان است.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 61-22886660 دبیرخانه جشنواره تماس حاصل نمایند.

 

 

ارسال نظرات