سید ساجد یعقوبی
قهرمان کشتی آزاد ناشنوایان جهان:
دارنده مدال طلای مسابقات جهانی کشتی آزاد ناشنوایان ۲۰۱۸ روسیه گفت: متأسفانه برای اشتغال ورزشکاران ناشنوا که در عرصه‌های ملی خوش درخشیدند، اقدام درخور شأن عملی انجام نپذیرفته و همچنان اصلی‌ترین دغدغه ورزشکاران، اشتغال است.
کد خبر: ۹۰۳۴۳۸۳
|
۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حسین نوری، اظهار کرد: متأسفانه برای اشتغال ورزشکاران قهرمان اقدام عملی خاصی صورت نگرفته و اصلی‌ترین دغدغه ورزشکاران ملی‌پوش در بخش ناشنوایان حل مشکلات اشتغال آنان است.

وی ادامه داد: از سوی مسئولین قول‌هایی برای فراهم کردن اشتغال قهرمانان این رشته داد شده ولی به علت خلأهای قانونی نتایج مثبت حاصل نشده و امیدواریم با تلاش‌های نمایندگان مجلس شورای اسلامی این مشکل به‌ زودی حل شود

دارنده مدال طلای مسابقات جهانی کشتی آزاد ناشنوایان 2018 روسیه تصریح کرد: بودجه هیأت‌های ورزشی ناشنوایان در سراسر کشور بسیار محدود است و استان اردبیل هم با این مشکل روبرو بوده که با تلاش‌های مدیران ورزشی هزینه‌های اعزام به رقابت‌های کشوری تأمین خواهد شد.

نوری افزود: با تمام مشکلات و کمبودهایی که در ورزش ناشنوایان وجود دارد، ورزشکاران اردبیلی کم‌توجه به این موانع برای درخشش در میادین ملی و بین‌المللی در تلاش بوده و به موفقیت‌های شایانی نیز دست پیدا می‌کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار