مصطفی برزگر
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان:
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام از برگزاری طرح هر مسجد یک خبرنگار در سطح کانون‌های مساجد این استان برای اولین بار خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۴۳۷۹
|
۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام "علی چراغی پور"، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام با تشریح این خبر گفت: طرح هر مسجد یک خبرنگار در اجلاس سراسری مسئولان دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور در اصفهان با تأکید حجت‌الاسلام دکتر ارزانی، دبیر ستاد عالی هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور مورد تصویب قرارگرفته است.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، یادآور شد: در مقدمه اجرای این طرح در استان ایلام، 19 کانون فرهنگی و هنری به مناسبت 19 مهرماه سالروز بیانات مقام معظم رهبری در خصوص کانون‌های مساجد، در سطح شهرستان ایلام شناسایی‌شده و برنامه‌ریزی برای برگزاری دوره‌های آموزشی مقدماتی خبر انجام خواهد شد.

چراغی پور، تصریح کرد: مقررشده است که یک دوره آموزش خبرنگاری مقدماتی برای خبرنگاران افتخاری کانون‌های مساجد استان برگزارشده و از این ظرفیت در راستای پوشش خبری فعالیت‌های کانون‌های مساجد استفاده شود.

وی، بابیان اینکه ظرفیت‌های بسیار زیادی در حوزه مختلف در سطح کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان وجود دارد که باید معرفی و شناسانده شود، گفت: خبرگزاری شبستان نقش بسیار مهمی در راستای تبیین برنامه‌ها و معرفی فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و اطلاع‌رسانی در این حوزه بر عهده دارد.

مسئول دفتر خبرگزاری شبستان و دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، گفت: توجه به آسیب‌های اجتماعی، ترویج فرهنگ کار و تلاش، کارآفرینی، اقتصادی مقاومتی، معرفی هر چه بیشتر کانون‌های فرهنگی و هنری و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان ازجمله محورهای کار دفتر خبرگزاری شبستان در سال جاری خواهد بود.

چراغی پور خاطرنشان کرد: طرح هر مسجد یک خبرنگار می‌تواند ظرفیت‌ها و کارکردهای مختلف کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد را در عرصه‌های مختلف به منصه ظهور برساند.

 

ارسال نظرات