خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نبی‌اکرم(ص) کرمانشاه:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: امروز دشمنان با انواع توطئه‌ها به دنبال جدایی و فاصله انداختن بین مردم و روحانیت، نظام و روحانیت و مراجع تقلید و مردم هستند.
کد خبر: ۹۰۳۴۳۷۴
|
۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت‌الاسلام علی‌مراد یوسفی در نشست ائمه جمعه و جماعات استان کرمانشاه که به همت سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان در کانون بسیج جوانان برگزار شد، اظهار داشت: امروز دشمنان با انواع توطئه‌ها به دنبال جدایی و فاصله انداختن بین مردم و روحانیت، نظام و روحانیت و مراجع تقلید و مردم هستند.

 

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه بر انقلابی شدن و انقلابی ماندن حوزه‌های علمیه تاکید و خاطرنشان کرد: دشمنان امروز می‌دانند که با فاصله گرفتن حوزه‌های علمیه و روحانیت از انقلاب خطری جدی نظام اسلامی را تهدید می‌کند لذا برای عملی کردن این نقشه شوم سرمایه‌گذاری کلانی کردند.

 

حجت الاسلام یوسفی در ادامه به حرکت‌های انقلابی امام (ره) اشاره کرد و افزود: اندیشه سیاسی امام(ره) و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) بر این است که ما در چارچوب دین و آموزه‌ها و معارف دینی مسائل سیاسی را تنظیم کنیم.

 

وی در ادامه بر لزوم تحول در حوزه‌های علمیه با توجه به شرایط زمان تاکید کرد و بیان داشت: حوزه‌ها باید نیازهای زمان را برطرف و بر اساس مشکلات موجود خود را به علم روز تجهیز کند تا بتواند پاسخگوی مردم باشد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه به نقش روشنگری، آگاهی‌بخشی و مبارزاتی روحانیت در طول تاریخ و مسیر پیروزی انقلاب اشاره کرد و بیان داشت: دغدغه روحانیت همیشه مشکلات و گرفتاری‌های مردم بوده است و به همین دلیل همواره شبیه ترین زندگی ها به مردم را داشتند.

 

حجت‌الاسلام یوسفی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: مدیران بی‌دین و دین‌داران بی‌مدیریت هر دو مضر هستند و همیشه به دین و ارزش‌های دینی ضربه می‌زنند، لذا دشمنان اسلام همواره در پی این هستند که مدیریت را از دست دین‌داران خارج کنند.

وی با اشاره به سخن امام(ره) که فرمود "نگذارید انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد" گفت: افراد دو تابعیتی نمی‌توانند محرم باشند.

ارسال نظرات