فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از کاهش 29 درصدی جرائم خشن در سه ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل و کشف یک تن و 600 کیلوگرم انواع مواد مخدر خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۴۳۵۷
|
۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۱
سردار مهدی انصاری گفت: وقوع جرائم خشن از جمله سرقت به عنف، سرقت مسلحانه، قتل و سایر جرائم که اثرات مخرب در اذهان شهروندان به جا می‌گذراند با تلاش شبانه‌روزی همکاران از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش ۲۹ درصدی داشته است.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه سخنان خود از کاهش ۳۲ درصدی نزاع‌های دست جمعی در استان خبر داد و اظهار کرد: در بحث نزاع‌های دست جمعی نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد کاهش ۳۲ درصدی هستیم.

وی به کاهش ۲۷ درصدی تصادفات فوتی و کاهش ۶ درصدی کل تصادفات در سال جاری اشاره کرد و افزود: بیشترین عامل تصادفات درون شهری عدم توجه راننده به جلو با ۴۳ درصد و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه با ۵۷ درصد است.

افزایش ۴۱ درصدی کشف انواع مواد مخدر

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه این استان به لحاظ امنیت در رده ۳۱ کشور است، گفت: با تلاش بی‌وقفه همکاران پرتلاشم در نیروی انتظامی از ابتدای سال ۹۷ تاکنون یک تن و ۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در محور‌های مواصلاتی، مدخل‌های ورودی و سطح شهر‌ها در استان از قاچاقچیان، تهیه کنندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر کشف و ضبط شده است.

انصاری گفت: شاهد افزایش ۴۱ درصدی کشفیات مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته هستیم که در همین خصوص هم چندین دستگاه خودرو توقیف و افرادی دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند.
ارسال نظرات