جمالی نژاد تاکید کرد: آذر یزدی شخصیتی است که نه فقط در شهر یزد، نه فقط در استان یزد بلکه میراث معنوی برای کشور است.
کد خبر: ۹۰۳۴۳۳۴
|
۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد،شهردار یزد در مراسم آغاز عملیات اجرایی ساخت مجموعه فرهنگی آذر یزدی با اشارره به اقدامات شهرداری در سال ۹۶ گفت: خوشبختانه سال گذشته پروژه‌های بسیار خوبی داشتیم. حدود ۳۰۰ پروژه را آغاز کردیم که از این تعداد بیش از صد مورد اجرایی شد. یقیناً امسال نیز این روند ادامه خواهد داشت.

مهدی جمالی‌نژاد ادامه داد: سال گذشته در منطقه یک ۴۶ پروژه، در منطقه دو ۴۶، در منطقه سه ۵۹ در منطقه چهار ۳۹، در منطقه تاریخی ۴۰ و در آرامستان‌ها ۱۲ پروژه آغاز شد.

وی از تقاطع غیر همسطح و بلوار خلیج فارس، تقاطع ... مسطح بلوار مناجات، پل شهید قهاری سعید، زمین‌های ورزشی روباز، بازارچه گردشگری، بوستان باغ ملی، ساماندهی رودخانه مرکزی و ساخت بلوار نصر به عنوان تعدادی از مهم‌ترین پروژه‌های شهر یزد یاد کرد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در کنار تمام این پروژه ها، پروژه‌های مشارکتی بسیار مهمی با ارزش چند صد میلیارد را شروع کرده ایم که فوق‌العاده ارزنده است و در سال‌های آینده می‌تواند خیلی از سرانه‌های مربوط به شهر یزد را جبران کند.

وی بیان داشت: شهر یزد شخصیت‌های مهمی نظیر شهید آیت الله صدوقی و مرحوم آیت الله سید جواد حیدری دارد که جزء شخصیت‌های اسطوره‌ای و میراث معنوی این شهر بوده اند. مرحوم مهدی آذر یزدی نیز یکی از همین شخصیت‌های منحصر به فرد است که مقام معظم رهبری نیز در خصوص ایشان فرمود: ه اند که من تربیت فرزندانم را مدیون نوشته‌های ایشان می‌دانم.

جمالی نژاد تاکید کرد: آذر یزدی شخصیتی است که نه فقط در شهر یزد، نه فقط در استان یزد بلکه میراث معنوی برای کشور است و به همین جهت یکی از دغدغه هایم از روز‌های اول این بود که باید از این شخصیت ارزشمند به نوعی تجلیل شده و یادمانی برایش تهیه شود.

شهردار یزد ابراز امیدواری کرد: انشاالله این مجموعه به مجموعه‌ای تبدیل خواهد شد که در آینده‌ای نزدیک همه مردم یزد و اهالی محل از این پروژه به نیکی یاد خواهند کرد.
ارسال نظرات